Szukam koleżanki z Lublina, która będzie dla mnie jak siostra :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » NASZA SPOŁECZNOŚĆ » Szukam koleżanki z Lublina, która będzie dla mnie jak siostra :)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Szukam koleżanki z Lublina, która będzie dla mnie jak siostra :)

Cześć, mam na imię Ewelina. W marcu skończyłam 22 lata, studiuję psychologię. Szukam koleżanki w podobnym wieku, może być trochę starsza, młodsza- to nie ma aż takiego znaczenia. Mam co prawda młodszą o zaledwie 3 lata siostrę, ale wychowywałyśmy się w zasadzie oddzielnie, większość koleżanek straciłam w gimnazjum, właściwie to wszystkie. Jestem trochę nieśmiała więc nie oczekuję od Ciebie że musisz być przebojowa albo taka jak ja. Szukam można powiedzieć bratniej duszy. osoby, która tak jak ja czuje się samotna i marzy o prawdziwej przyjaźni smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Szukam koleżanki z Lublina, która będzie dla mnie jak siostra :)

Cześć, ja też studiuję w Lublinie, mam 23 lata. Moje grono znajomych też się mocno zawęziło w ostatnich czasach, głównie z powodu dość wymagających studiów, dlatego chętnie poznam kogoś nowego smile Również nie jestem jakoś mega towarzyską osobą jednak samotność mi się znudziła i chciałabym małymi kroczkami zacząć wychodzić ze swojej "jaskini" big_smile

3

Możemy popisać jak chcesz:-)

4