Tajne znaki od dziewczyny - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Tajne znaki od dziewczyny

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

1

Temat: Tajne znaki od dziewczyny

Witam,

Mam takie pytanie do wszystkich dziewczyn. Czy mimo tego, że są w związkach to wysyłają jakieś niewerbalne zalotne komunikaty do innych mężczyzn? Przejdę do rzeczy, aby uzmysłowić sytuację.

Od zawsze jestem sam, stąd nie znam się na relacjach damsko-męskich, niemniej zauważyłem, że czasami zdarzy się, że kręci się obok mnie pewna dziewczyna. Oczywiście nie nonstop, lecz takie sytuacje miałem z nią na przestrzeni kilku lat. Parę razy patrzyła się na mnie i udało mi się to spojrzenie złapać. Kilka razy szła krok w krok ze mną. Dam sobie rękę uciąć, że ma chłopaka bo jest bardzo ładna, poza tym nieraz smaliła do telefonu, stąd nie rozumiem po co to wszystko w stosunku do mnie.

Czuję się trochę skołowany, jak pies, którego poszczuli kością, więc proszę o szczere odpowiedz na pytanie. Czy dziewczyny tak mają, że pomimo związku są w stanie wysyłać zalotne komunikaty? Czy to jest normalne? Sam już nie wiem.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Tajne znaki od dziewczyny

Po pierwsze - to, że jest bardzo ładna, jeszcze automatycznie nie oznacza, że ma chłopaka. Po drugie - nie każdy miły gest wskazujący na zainteresowanie należy w ten sposób interpretować. Niektórzy po prostu taki mają sposób bycia, że pewne zachowania łatwo pomylić z czymś zupełnie neutralnym, odczytując je na swoją korzyść, zwłaszcza jeśli bardzo chce się to zobaczyć. Niemniej oczywiście nie można wykluczyć, że dziewczyna wysyła do Ciebie jakieś sygnały wink.

3