Czy to już wymaga psychiatry? Pomóżcie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » Czy to już wymaga psychiatry? Pomóżcie

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

1

Temat: Czy to już wymaga psychiatry? Pomóżcie

Witajcie smile długo śledzę to forum ale w końcu stwierdziłam że i ja potrzebuję pomocy, bo sama już nie wiem co się ze mną dzieje.
W sumie od 3 lat zauważam u siebie te zmiany i widzę że postępują.
Po 1 bardzo ale to bardzo boję się wszystkiego. Studiuję trudny kierunek i coraz więcej się ode mnie wymaga, boję się nowych sytuacji, boję się parugodzinnych podróży z uczelni do domu, że coś się wydarzy, że będę musiała gdzieś czekać i będzie ciemno i ktoś się napatoczy. Niedawno dowiedziałam się że znajomi organizują wyjazd na narty- pierwsza reakcja to paraliżujący strach, bo nie jeździłam z 10 lat i że nie będę umiała, że ktoś się zirytuje jak długo zjeżdżam. Wiem że to głupio brzmi, ale takie mam myśli i się nimi nakręcam. Czasem przyjdzie mi do głowy, że nie ma takiego konkretnego powodu moich lęków, ale szybko to mija i ten lęk cały czas mi towarzyszy, od kiedy się dowiedziałam o nartach jestem cała napięta ze ściśniętym żołądkiem.
Niby wiem że te lęki są nieuzasadnione ale nie umiem się przestawić z myśleniem sad i tak coraz więcej sytuacji, niekoniecznie nowych zaczyna wzbudzać we mnie strach.