Witam, temat tego postu brzmi depresyjnie i zdaję sobie z tego sprawę, no ale jak szczerze, to szczerze.
Mam 22 lata i czuję się bardzo samotna. Nie mam zamiaru zwalać winy na cały świat, bo wiem, że najczęściej większość problemów tkwi w nas samych.
Studiuję, mogę dodać, że bardzo dobrze się uczę, zresztą to zawsze było dla mnie bardzo ważne. Niestety mieszkam na wsi, gdzie w zasadzie wszyscy młodzi się porozjeżdżali, a moje miasto studenckie również jest bardzo małe.
Odkąd pamiętam towarzyszy mi przekonanie, że jestem jakby ... gorsza. Nie potrafię za bardzo nawiązywać kontaktu z ludźmi, choć bardzo bym chciała. Mam dwójkę najserdeczniejszych przyjaciół, z którymi stworzyłam bardzo głęboką relację, znamy się na wylot, ale to wszystko. Jestem introwertykiem, bardzo dużo kosztuje mnie to, bym chociaż rozpoczęła z kimś rozmowę, bo nigdy nie wiem, od czego zacząć, za to jak już odnajdę z kimś wspólny język, to nie mogę się nagadać.
Kiedyś, jak dziecko, miałam ogromne kompleksy ze względu na swój wygląd, byłam bardzo pulchna i zaniedbana. Teraz wszystko zmieniło się o 180 stopni, bardzo dbam o to, jak wyglądam i przyznam nieskromnie, że uważam się za atrakcyjną. Faceci często mnie zaczepiają na ulicach, zagadują. Nie jest to dla mnie żaden wyznacznik zważywszy na to, że jeszcze żadnej znaczącej znajomości w ten sposób nie zawarłam, ale myślę, że każda kobieta wie, o co chodzi, jest to po prostu coś, co ... dowartościowuje?
Kluby i wszelkiego rodzaju imprezy nie są dla mnie. Oczywiście kiedyś tam chodziłam, ale zawsze jako pierwsza stamtąd wracałam, w dodatku najczęściej to wyglądało tak, że znajdywałam sobie jednego towarzysza do rozmowy ; ) i z tą też osobą się trzymałam do końca imprezy.
Pewnie mi powiecie, bym znalazła sobie zajęcie inne, niż imprezowanie, ale takie, które również wymaga interakcji z ludźmi - i ja się z tym zgadzam. Co więcej, z chęcią bym gdzieś wyszła, ale ani trochę nie przesadzam mówiąc, że naprawdę nie mam gdzie.