Hej są tu może jakieś mamy studentki ? Jestem w ciązy termin mam na grudzien i tak sie zastanawiam czy bedzie mozliwe pogodzenie studiow z porodem/ wychowywaniem dziecka ? Dodam ze jestem na studiach dziennych od pazdziernika zaczne 3 rok studiow. Moze ktos byl w podobnej sytuacji i ma jakies rady ?
Witaj Karolina. Też jestem studentką, też m terminarz na grudzień, tyle że robię studia podyplomowe.
Jeżeli będziesz miała pomoc że strony rodzicow\ rodziców partnera lub męża to dasz radę. Ja mam 20 miesięcznego syna i pisanie pracy dyplomowej jest nie lada wyzwaniem.
Jezeli nie masz luksusow typu pomoc od rodziny, radzilabym Ci wziąć dziekanke lub przejść na tryb zaoczny, przy trybie zaocznym jest łatwiej.
Pozdrawiam i powodzenia zycze
Ja też studiowałam. Niestety moje studiowanie wiazalo się z ogromnym stresem i zrezygnowałam w trakcie, dziecko jest mocno absorbujące i jak pisze Patrycja Kornelia jeżeli nie będziesz miała pomocy ze strony rodziny, to wez dziekankę po porodzie.
U mnie sytuacja jest o tyle gorsza, ze mogę liczyć na pomoc jedynie w okresie zimowym, ale jeżeli u Ciebie jest dostępny ktos chętny przez większość roku, to nie ma problemu (:
Sami we dwójkę nie dacie rady.
Najlepszym rozwiązaniem będzie dziekanka na 3 rok i zaczęcie pisania pracy już teraz, bo jak dziecko będzie na świecie nie za bardzo znajdziesz na to czas.
Hej karolina
Ja moje pierwsze dziecko urodziłam mając 18 lat co za tym idzie uczyłam się dziennie , kończyłam drugą klasę zawodówki
I od razu szłam do Liceum Ogólnokształcącego zaocznie - poród w pażdzierniku a rok szkolny od września więc szłam w 9 mc do szkołu i od razu po porodzie , z małym dzieckiem jest ciężko się uczyć ale jest to możliwe jeśli się weźmie za siebie i ma się chociarz jedną osobę do pomocy