Studentka w ciąży - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » CIĄŻA I PORÓD » Studentka w ciąży

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Studentka w ciąży

Hej są tu może jakieś mamy studentki ? Jestem w ciązy termin mam na grudzien i tak sie zastanawiam czy bedzie mozliwe pogodzenie studiow z porodem/ wychowywaniem dziecka ? Dodam ze jestem na studiach dziennych od pazdziernika zaczne 3 rok studiow. Moze ktos byl w podobnej sytuacji i ma jakies rady ? smile

Zobacz podobne tematy :
Odp: Studentka w ciąży

Witaj Karolina. Też jestem studentką, też m terminarz na grudzień, tyle że robię studia podyplomowe.
Jeżeli będziesz miała pomoc że strony rodzicow\ rodziców partnera lub męża to dasz radę. Ja mam 20 miesięcznego syna i pisanie pracy dyplomowej jest nie lada wyzwaniem.
Jezeli nie masz luksusow typu pomoc od rodziny, radzilabym Ci wziąć dziekanke lub przejść na tryb zaoczny, przy trybie zaocznym jest łatwiej.
Pozdrawiam i powodzenia zycze

3

Ja też studiowałam. Niestety moje studiowanie wiazalo się z ogromnym stresem i zrezygnowałam w trakcie, dziecko jest mocno absorbujące i jak pisze Patrycja Kornelia jeżeli nie będziesz miała pomocy ze strony rodziny, to wez dziekankę po porodzie.
U mnie sytuacja jest o tyle gorsza, ze mogę liczyć na pomoc jedynie w okresie zimowym, ale jeżeli u Ciebie jest dostępny ktos chętny przez większość roku, to nie ma problemu (:
Sami we dwójkę nie dacie rady.

4

Najlepszym rozwiązaniem będzie dziekanka na 3 rok i zaczęcie pisania pracy już teraz, bo jak dziecko będzie na świecie nie za bardzo znajdziesz na to czas.

5

Hej karolina smile