Cześć..mam zamiar powiedzieć swojemu szefowi, że nie opłaca mi się pracować za 1850 brutto i niech szuka sobie kogoś innego na moje miejsce. Innego idiotę. Po dwóch latach powinnam już mieć co najmniej 2000 netto na rękę. I powiem mu, że na pewno znajdzie się pracodawca, który jest skłonny mi tyle zapłacić.
Jestem asystentką w księgowości.
ja bym się zastanawiał jak za to przeżyć ,masz już jakieś doświadczenie więc z pracą nie powinno być problemu.
Daj znać jaka jego reakcja
Pasjami uwielbiam stwierdzenie "nie opłaca mi się pracować"
Nie myslalas żeby zanim zaczniesz w ten sposób domagać się podwyżki, znaleźć inną pracę?
ja bym się zastanawiał jak za to przeżyć ,masz już jakieś doświadczenie więc z pracą nie powinno być problemu.
Daj znać jaka jego reakcja
Ty się nie zastanawiaj, ja ci powiem I do tego z dzieckiem na utrzymaniu
Można!!!
Wracając do autorki jak nie dostanie podwyżki i rzuci pracę będzie miała motywacje znalezc inną,kwestia oczywiście inna czy to duże miasto itp. No i sama autorka czy jest w stanie się utrzymać miesiąc bez pracy.
rampampam jeszcze powiedz że sama z dzieckiem jesteś i masz hipoteke na mieszkanie.
To widocznie ja jestem jakiś inny i w realiach nie potrafię się odnaleźć polskich
Jedentaki napisał/a:
Daj znać jaka jego reakcjaTy się nie zastanawiaj, ja ci powiem
I do tego z dzieckiem na utrzymaniu
Można!!!
No tak, przeżyć można. Tylko co to za życie?
Oczywiście, że jeżeli ma się perspektywy na lepiej płatna pracę to trzeba działać w tym kierunku, tylko nie tak na hurra, z fochem, ale opracować jakiś plan
Wszystko zależy od miasta i sytuacji. I podejścia oczywiście. W mniejszym mieście udawało mi się spokojnie utrzymać za 1200 zł miesięcznie - licząc, że w domu były dwie osoby pracujące, każda zarabiała po ok 600 zł. Starczało na opłaty, paliwo, jedzenie, nawet jakieś "szaleństwa" od czasu do czasu.