Witam, jestem studentką i na drodze nieszczęśliwego wypadku złamałam kostkę boczną stawu skokowego, na szczęście bez przemieszczeń. Strasznie bolesna przypadłość no i ogranicza mi sprawne poruszanie się. Chodziłam z pewnością, że to skręcenie lub zwichnięcie przez 3 tygodnie a gdy nareszcie po sesji wróciłam do rodzinnego miasta, poszłam na RTG, ortopeda stwierdził złamanie ale nie wsadził mnie w gips tylko kazał kupić ortezę i nosić przez 4 tygodnie. Ja przez te 3 tygodnie nosiłam taki miękki stabilizator i to w sumie uratowało mnie przed założeniem gipsu. No ale wracając do sprawy... Nie mogę chodzić do pracy(praca na umowę zlecenie na produkcji), normalnie się poruszać ale ostatnio przypomniało mi się, że płaciłam przecież ubezpieczenie NNW oraz OC i mam umowę ubezpieczenia na 45 tyś. Chciałabym zapytać czy bez problemu dostanę odszkodowanie i jakie dokumenty muszę złożyć po zakończeniu leczenia ? W mojej rodzinie nie ma nikogo, który był w podobnej sytuacji więc nie mam kogo zapytać. Nie żebym była "łasa na kasę" ale te 7 tygodni bardzo utrudniło mi życie.
Najprościej jest zapytać się tam gdzie wykupywałaś ubezpieczenie. Bo nikt z nas raczej nie udzieli Ci wiarygodnych informacji. Bo każdy z ubezpieczycieli ma zapewne swoje warunki i procedury. Umowa ubezpieczenia też jest różna. I różne są w niej zawarte zasady wypłacenia ubezpieczenia.
Z tego co pamiętam przy zgłaszaniu do ubezpieczenia przypadku, gdy syn rozciął sobie kolano, potrzeba było mieć wypełniony od lekarza taki druk co się stało, kiedy i jaka była tego przyczyna.
Najprościej jest zapytać się tam gdzie wykupywałaś ubezpieczenie. Bo nikt z nas raczej nie udzieli Ci wiarygodnych informacji. Bo każdy z ubezpieczycieli ma zapewne swoje warunki i procedury. Umowa ubezpieczenia też jest różna. I różne są w niej zawarte zasady wypłacenia ubezpieczenia.