Nerwica lękowa pomocy - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » Nerwica lękowa pomocy

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

1 Ostatnio edytowany przez Monmi82 (2024-08-17 00:49:21)

Temat: Nerwica lękowa pomocy

Skopuje temat z działu przedstawienia się
Witam. Monika Mieszkam i pracuję w Niemczech od 2 lat sama i nie mam rodziny, bo zmarli mi ojciec i matka. I mam problem, bo przyjadę do Polski dopiero we wrześniu busem, bo nie mam prawa jazdy. Ale od 2 miesięcy mam nawrót nerwicy depresyjnej jest paskudnie i czy ktoś zna jakiegoś psychiatrę, który rozumie polski no i możliwe jest spotkanie zdalne... Bo ja pracuję o takich godzinach, że nie mogę nigdzie wyjechać poza sklepem Lidl, ale on jest dłuugo czynny no i mieszkam i pracuję na zadupiu. Autobusy jeżdżą jak dobrze pójdzie co 30 minut. Nie wiem, gdzie to u was napisać. Borę leki, ale jest nawrót po latach i chyba muszę zmienić. Bo teraz jakby w ogóle nie działały