Hej, jestem w ok. 6 t.c. Mam 24 lata, 3 letnie dziecko, męża i niestabilna sytuacje finansową. Mąż pracuje, ja studiuje i ledwo starcza od pierwszego do pierwszego. Ciąża była oczywiście nieplanowana, jestem ogromnie zła na siebie, ze pozwoliłam na to, ale za późno. Mąż namawia mnie na aborcje farmakologiczną, mówi ze nie damy sobie rady, zwłaszcza w obecnych czasach i postępującej inflacji. Zgadzam się z jego argumentami, ale mimo to waham się. Może to kwestia hormonów ciążowych, ale nie jestem przekonana do tego. Cały czas płacze i czuje się ogromnie samotna w tym wszystkim, nie mam z kim porozmawiać. Mąż mówi, ze decyzja należy do mnie, ale ja nie potrafię podjąć słusznej decyzji. Zamówiłam tabletki poronne, a jednocześnie jestem umówiona do lekarza na pierwsze usg. Nie wiem właściwie czego oczekuje po tym poście, chyba po prostu potrzebuje z kimś porozmawiac
Hej, jestem w ok. 6 t.c. Mam 24 lata, 3 letnie dziecko, męża i niestabilna sytuacje finansową. Mąż pracuje, ja studiuje i ledwo starcza od pierwszego do pierwszego. Ciąża była oczywiście nieplanowana, jestem ogromnie zła na siebie, ze pozwoliłam na to, ale za późno. Mąż namawia mnie na aborcje farmakologiczną, mówi ze nie damy sobie rady, zwłaszcza w obecnych czasach i postępującej inflacji. Zgadzam się z jego argumentami, ale mimo to waham się. Może to kwestia hormonów ciążowych, ale nie jestem przekonana do tego. Cały czas płacze i czuje się ogromnie samotna w tym wszystkim, nie mam z kim porozmawiać. Mąż mówi, ze decyzja należy do mnie, ale ja nie potrafię podjąć słusznej decyzji. Zamówiłam tabletki poronne, a jednocześnie jestem umówiona do lekarza na pierwsze usg. Nie wiem właściwie czego oczekuje po tym poście, chyba po prostu potrzebuje z kimś porozmawiac
I do jednego i do drugiego rozwiązania musisz być przekonana w 100%.
Żadna decyzja nie jest “słuszna”. Ona ma być Twoja.
Z czego wynikają Twoje wątpliwości?