Dziwna relacja z koleżanką ze studiów - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Dziwna relacja z koleżanką ze studiów

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

1 Ostatnio edytowany przez michczez11 (2021-11-27 02:33:26)

Temat: Dziwna relacja z koleżanką ze studiów

Witam, studiuję dość daleko od mojego rodzinnego miasta. Teraz drugi rok, a pierwszy miałem online. Mam na kierunku zarówno chłopaków jak i dziewczyny. Jeszcze przed przyjazdem do tego miasta dużo pisałem z wieloma osobami z roku. Między innymi z nią. Kontakt był na początku krótki i tylko o studiach, później zaczęliśmy pisać także o innych sprawach, ale raczej bardzo długich rozmów nie było. W każdym razie polubiliśmy się i dobrze nam się rozmawiało. Teraz przyjechaliśmy oboje do miasta, oboje wynajmujemy mieszkania i studiujemy stacjonarnie. Ona ma kilkadziesiąt km do rodzinnego miasta. Nie ma żadnego podrywu ani nawet flirtu i nie będzie, a to dlatego, że ona ma chłopaka. Dowiedziałem się o tym niedawno, nie pamiętam czy przed przyjazdem tutaj czy po. Wcześniej nie rozmawialiśmy o takich sprawach, bo nie byliśmy na tyle blisko i nawet nie użyła ani razu słowa "chłopak", ale nie wiem czy to dlatego, że nie byli razem czy po prostu nie miała okazji, żeby o nim wspomnieć. Ja z kolei nie jestem w związku, mam tylko przyjaciółkę, z którą jesteśmy blisko, ale nie jesteśmy razem, jest to skomplikowane, ale to teraz nieistotne. Ona wie tyle, co tu napisałem. I na pewno do niczego nie dojdzie jeśli są razem, ja taki nie jestem i ona w tym stopniu w jakim ją znam wydaje się bardzo mądrą dziewczyną, która nie zrobiłaby czegoś takiego. No i tutaj po tym wstępie te