Cześć Wszystkim
Trafiłem tutaj po przejrzeniu X grup dyskusyjnych, ale dopiero to forum mnie przekonało. Mam nadzieję, że znajdzie się tu ktoś, kto zechce mnie w jakiś sposób wesprzeć w sytuacji, którą zaraz opiszę (może nawet trafię tutaj na "bratnią duszę", chociaż w moim przypadku to chyba zbyt daleko idący optymizm )
Mam 29 lat, dwa skończone kierunki studiów (trzeci w trakcie) i pracę, w której realizuję się zawodowo. Ściślej rzecz biorąc, branża w której pracuję jest moją pasją od kilkunastu lat (stąd też wybór kolejnych studiów), a to doprowadziło do wykształcenia u mnie "pracoholizmu z wyboru" - praktycznie cały czas i wszystkie siły wkładałem do tej pory w pracę i naukę, niestety - zaniedbując inne, bardzo ważne obszary życia. Ponieważ jednak robiłem to, co kocham - byłem na swój sposób szczęśliwy.
Druga strona medalu jak zwykle jest znacznie ciemniejsza - w moim życiu prywatnym wieje totalną pustką. Miałem kilka mniej lub bardziej krótkotrwałych związków, które jednak nie przetrwały próby czasu. Nigdy nie miałem jakiegoś wybitnego powodzenia, zwykle trzymałem się "z boku", żyjąc w swoim naukowym świecie - co ciekawe, moje niezbyt liczne partnerki po bliższym poznaniu "nie chciały mnie wypuścić z rąk", ale związki i tak kończyły się, zwykle z jednego z dwóch powodów. Albo - przez brak elementarnej szczerości czy lojalności drugiej strony, albo przez diametralne różnice w naszych podejściach do życia.
Choć cały czas bolał mnie brak oparcia w postaci stabilnego, szczęśliwego związku, to do tej pory radziłem sobie całkiem nieźle, skutecznie zagłuszając brak drugiej połówki intensywną pracą i uprawianiem kilku innych pasji (m.in. muzycznej). A jednak - kilka tygodni temu coś we mnie "pękło" i zaczął się sukcesywny "zjazd".