Czy lepiej się rozstać niż zdradzać? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Czy lepiej się rozstać niż zdradzać?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 37 ]

1 Ostatnio edytowany przez januszelektryk (2020-07-12 21:30:15)

Temat: Czy lepiej się rozstać niż zdradzać?

Witam,

Założyłem tu konto bo potrzebuję z kimś pogadać. Osobiście nie znam się na związkach a nie chciałbym czegoś za bardzo spieprzyć.

Jestem z moją narzeczoną w związku od 3 lat. Wszystko jest ok, ale bardzo się różnimy. Właściwie różnimy się wszystkim od charakterów po przyzwyczajenia, codzienne czynności, poglądy, itp.
Ogólnie nie kłócimy się prawie w ogóle, mieszkaliśmy razem przez rok od zaręczyn, też bezstresowo i wszystko ok. Jednak coraz częściej myślę o rozstaniu się / zerwaniu zaręczyn.