Brak mu wiary w siebie czy to depresja? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Brak mu wiary w siebie czy to depresja?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 13 ]

1 Ostatnio edytowany przez kolorowaskarpeta (2020-02-10 20:54:46)

Temat: Brak mu wiary w siebie czy to depresja?

Dobry wieczór wszystkim. Być może taki temat już się pojawił niejednokrotnie, ale nie znalazłam niczego podobnego do mojej sprawy.
Jestem od ponad roku w związku, myślę, że szczęśliwym. Nie jest szczęśliwy w jednym aspekcie - dojrzałości i pracy. Mój chłopak ma niespełna 20 lat, ja mam skończone 21. Studiuję, podejmowałam już wiele razy w życiu pracę. On jest dopiero po jednym zatrudnieniu, miał też studiować, ale rzucił kierunek po bardzo krótkim czasie. Od tamtej pory mija już pół roku, a on do tej pory nie znalazł pracy. Podsuwałam mu już wiele pomysłów, gotowych rozwiązań, ale nie skorzystał z nich. Czasem twierdzi, że jestem jak jego rodzice - brak mi wyczucia, że on musi się zastanowić nad tym wszystkim. Próbowałam z nim rozmawiać normalnie, spokojnie, ale już nie raz puściły mi nerwy. Siedzi w domu i w zasadzie cały tydzień czeka, aż wrócę ze studiów do domu, przy czym siedzi przed komputerem albo ogląda filmy.