Jak się przełamać? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

Temat: Jak się przełamać?

Witam wszystkich,

Forum znalazłem, całkiem przypadkiem, ale przeczytałem kilka tematów dotyczących nieśmiałości i pomyślałem, że sam się podzielę swoim problemem. Nikogo tutaj nie znam, le mimo wszystko są osoby, które patrzą w inny sposób na różne sprawy, więc może ktoś byłby w stanie mi pomóc, zmienić sposób myślenia lub mnie nakierować?
Moim problemem właśnie jest nieśmiałość, ale do niej wrócę za chwilę, chciałbym na początek, opowiedzieć kilka słów o sobie...
A więc tak: mam 22 lata, studiuję, pracuję. Jestem osobą dość wysoką, wydaje mi się, że dość atrakcyjną, ale też bez przesady. Byłem w dwóch poważnych związkach. Które niestety się rozpadły, a ten ostatni dość niedawno, ale nie ma co rozpamiętywać. Oczywiście poznawałem, też wiele innych dziewczyn, ale nie zawsze wychodziło - wiadomo. I może tutaj pomyślicie, że po co piszę te ogłoszenie? Otóż wszystkie te dziewczyny poznałem poprzez Internet. Jedne na portalu randkowym, drugie poprzez ogłoszenie, jej czy moje. Nie powiem wygodna opcja, mniej stresująca.
Jednak doświadczenie nauczyło mnie, że może warto by było poznać kogoś w realu? Bo poprzez neta, słabo to wychodziło, trafiałem na dziewczyny, które po prostu do mnie nie pasowały, albo może na odwrót?
Tak na prawdę mam dwie prośby do Was :) Pierwsza jest taka, że nie wiem gdzie, w jaki sposób poznać interesującą mnie dziewczynę. Przede wszystkim mam na myśli, to że jestem cholernie nieśmiały wobec dziewczyn, ale co jest dziwne, nie mam problemu ze zwykłą rozmową.