Cześć, witajcie. Pisałem swój post pół godziny, a potem wyskoczył jakiś błąd i wszystko mi się usunęło, ech. Dobrze, to teraz będzie w nieco większym streszczeniu.
Mam 21 lat, więc jestem jeszcze bardzo młodym człowiekiem. Studiuję, uczę się naprawdę dobrze, mam swoje zainteresowania, dbam o siebie, staram się być odpowiedzialnym facetem. Nie umiem poradzić sobie jednak ze swoją samotnością. Wcale nie cieszę się wolnością związaną z wiekiem, brakiem związku i obowiązków. Nie chodzi nawet o to, że zupełnie nikt mnie nie chce. W przeciągu ostatnich miesięcy przynajmniej kilka razy umawiałem się na randki z internetu. Bardzo chciałem spróbować, czasami robiłem drugiej stronie zbyt dużą nadzieję, ale akurat tego naprawdę żałuję i mam spore wyrzuty sumienia. Za cholerę jednak nie potrafiłem wyzbyć się poczucia, że to nie jest "to", że szukam czegoś innego. Niemal zawsze kluczową rolą była kwestia wyglądu, chociaż i charakterologicznie średnio widziałem te relacje na dłuższą metę. Odczuwam duży smutek kiedy widzę szczęśliwe pary, bo zdaję sobie sprawę, że nigdy nie potrafiłem sam stworzyć takiego obrazka. Co gorsza, boję się, że już nie będę w stanie tego zrobić, że nawet nie potrafię i nie uda mi się zakochać, bo nie wiem co to tak naprawdę znaczy. Mam więc tendencję do wycofywania się po kilku dniach znajomości, choć często wiąże się to z wyrzutami drugiej strony. Tłumaczę sobie wtedy, że przecież teraz mam studia, jestem jeszcze młody, a na związek przyjdzie czas. Wycofanie się wiąże się z pewną ulgą, ale trwa ona tylko kilka dni. Dojmująca samotność przychodzi bardzo szybko i cały dramat rozgrywa się na nowo.