netkobietyWszystkie działy
Antykoncepcja hormonalna oraz naturalna

Niekończące się krwawienie

2 odpowiedzi3 122 wyświetleniazałożony przez Karinben, 28.06.2018

Napisz odpowiedź
Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Wypowiedzi na forum to doświadczenia i opinie użytkowniczek, a nie porada medyczna. W sprawach zdrowia skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Niekończące się krwawienie

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

1

Temat: Niekończące się krwawienie

Przyjmuję YAZ od 5 lat. Od trzech tygodni borykam się z krwawieniem, które nie chce ustać... Zaczęło się normalnie, w chwili odstawienia na 4 dni. Po czym rozpoczęłam nowy blister i to krwawienie nadal trwa. Mam już dość, jestem śpiąca, zmęczona, mam drgawki, chodzę rozdrażniona, często chce mi się płakać, mam straszną huśtawkę nastroju. Czy powinnam podjechać do ginekologa, czy mnie oleje, bo to jeden ze skutków ubocznych?

2

Odp: Niekończące się krwawienie
Karinben napisał/a:

Przyjmuję YAZ od 5 lat. Od trzech tygodni borykam się z krwawieniem, które nie chce ustać... Zaczęło się normalnie, w chwili odstawienia na 4 dni. Po czym rozpoczęłam nowy blister i to krwawienie nadal trwa. Mam już dość, jestem śpiąca, zmęczona, mam drgawki, chodzę rozdrażniona, często chce mi się płakać, mam straszną huśtawkę nastroju. Czy powinnam podjechać do ginekologa, czy mnie oleje, bo to jeden ze skutków ubocznych?

Pigułka prawdopodobnie przestała Ci odpowiadać, oczywiście, że powinnaś iść do ginekologa.

3

Odp: Niekończące się krwawienie

Hejka, pewnie że powinnaś udać się do ginekologa, zrobić badania i sprawdzić co się dzieje. Ja tych tabletek nie brałam, belarę stosuję. Ale nigdy nie działo się u mnie tak jak u ciebie, wszystko w normie. A lekarz absolutnie nie powinien cię olać, tylko pomóc.

Posty [ 3 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Niekończące się krwawienie

Twoja odpowiedź

Masz podobne doświadczenia? Zaloguj się albo załóż darmowe konto, żeby odpowiedzieć. Po drugiej stronie jest prawdziwa osoba.

DołączZaloguj się


Mapa strony - Archiwum | O forum | Poradnik | Prawdziwe historie | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2026