Lepiej późno niż wcale? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » CIĄŻA I PORÓD » Lepiej późno niż wcale?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

Temat: Lepiej późno niż wcale?

Widziałam kilka tematów o późnych ciążach, ale każdy był osobisty, a ja chcę stworzyć ogólny.

Co myślicie o późnych ciążach?
Lepiej zajść w ciążę późno, niż wcale?
Od jakiego wieku matki ciąża wg Was jest późna?
A może ktoś ma własne doświadczenia? Porównania?
Czy starsza matka dogada się z dzieckiem tak samo jak młoda? Przepaść pokoleniowa będzie większa?

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez rossanka (2018-04-07 22:00:51)

Odp: Lepiej późno niż wcale?

Nie mam doświadczenia, ale myślę, że :
1. Lepiej wcześniej, powiedzmy tak 25-35 lat, ze względu na biologię ( ryzyko poronienia, donoszenia, ZD i innych), ale czasami dopiero poznaje się kogoś jak ma się 40 lat i co wtedy???
2. Póżna ciąża - chyba jest po 35 roku życia.
3. Własnych doświadczeń brak. W rodzinie natomiast najwcześniejsza ciąża była u 19 latki, najpóźniejsza u 38 latki, wszyscy zdrowi.
4. Przepaść pokoleniowa - moim zdaniem zależy od charakteru a nie od wieku. Mojego kuzyna rodzice  to tzw "betony" ( mieli coś pod 40 jak się urodził). Z kolei mojej dobrej koleżanki rodzice mieli po 22 lata jak ona się urodziła -i też byli  "mega betony", do dziś nie ma z nimi dobrego kontaktu.

3