Hej Mam na imię Mariusz. Piszę tutaj, ponieważ czuję się samotny i źle się z tym czuję. Zdecydowaną większość swojego czasu spędzam w pracy, oczywiście w pracy mam znajomych ale po pracy każdy ''idzie w swoją stronę'' i nie ma co liczyć aby gdzieś wspólnie się spotkać, ponieważ każdy ma rodzinę czy też jest w związku i po prostu nie ma czasu. Dodam również, że w moim zawodzie ciężko poznać kogoś nowego, ponieważ pracuję jako kierowca
I trzeba też przyznać, że większość osób z mojej branży jest nieco starsza.
Nie jestem osobą nieśmiałą tylko po prostu nie mam zbyt wielkiego pola manewru aby kogoś poznać nowego. Próbowałem na portalach randkowych, jednakże wyjątkowo rzadko w ogóle ktoś odpisze (zapewne z tego powodu, że nie jestem szczególnie przystojny). Gdy próbuję zagadać jakąś obcą dziewczynę na mieście i pytam o numer telefonu to zawsze słyszę, że nie może mi podać. Chociaż ten plus, że większość się uśmiechnie ale zdarzała mi się raz chłodna odpowiedź. I nie, nie szukam tutaj miłości życia. Piszę ponieważ pomyślałem, że może tutaj uda mi się poznać koleżankę/przyjaciółkę aby od czasu do czasu spotkać się czy gdzieś wspólnie pojechać.
Co mógłbym o sobie powiedzieć? Imię już znacie, mam 24 lata, ogólnie mieszkam bardzo blisko Łodzi ale to nie problem dla mnie aby pojechać nawet do Szczecina, choć nie ukrywam, że im bliżej mieszkasz Łodzi tym lepiej Z pewnością jestem miłym i sympatycznym facetem który ma poukładane w głowie. Jestem bardzo spokojny i opanowany.
A czemu akurat mi zależy aby poznać płeć piękną? Kobiety są bardziej wrażliwsze od facetów, łatwiej mi się wygadać z problemów kobiecie oraz dlatego, że do faceta w życiu się nie przytulę
A co wieku, to myślę że przedział 18-28 jest idealny dla mnie.
To chyba tyle, liczę na pozytywne odebranie mojego tematu, zwłaszcza że jestem tutaj nowy