Hej,
chciałam opisać moją sytuację. studiuję pewien artystyczny kierunek.
w tym roku konczę uczelnię. zawsze byłam dobrą studentką, dumą rodziców. w okresie pisania dyplomu 1 stopnia zaczelam wiecej imprezowac. wdalam sie w dziwne towarzystwo, z ktorego odeszłam na szczescie.
jednak mialam romans z pewnym chłopakiem. olał mnie oczywiscie pozniej. ja to bardzo przeżyłam.
problem jest tego typu ze jego ojciec tez jest artystą, ma znajomości w mieście. jest bardzo szanowany , cwany taki biznesmen cwaniaczek, ktory zna wszystkich. makilka firm. kiedys mial jakas posadke na uczelni ( nie mojej).
problem w tym, że po tym jak ten mój ex mnie olał sama zaczelam pracować w swojej branzy. sama przez 2 lata pracowalam na swój sukces.
udało mi się. duzo ludzi mnie poznało. poszerzyłam kręgi znajomych, biznesowych a takze prywatnych.
problem w tym, że hmm mój ex zmienił o mnie zdanie wtedy kiedy stałam się popularna. zaczął mnie stalkować, zaczal pojawiać się na imprezach tych, których ja chodziłam kiedy zaczelam prowadzac się w innym, bardziej popularnym branżowym towarzystwie.
chcial nawet ze mną byc i zaczac raz jeszcze. ja nie chciałam.
pisalam o tym nawet na forum rok temu, wtedy wkręcałam sobie jakąs jego kolezanke- oczywiscie nie była to prawda a moja zjechana percepcja.
rok temu poznałam innych ludzi z branży. spodobał mi się pewien chłopak. zaczelismy pisac, spotykac się czasem na imprezach, ze znajomymi. flirtowalismy.
problem w tym, ze ja nie wiedzialam, ze on byl kolegą od liceum mojego ex. nie wiedzialam tego. nie znałam tej grupy.
bylam w tej grupie przez zaproszenie od tego 'nowego'.
sprawy miały się ku dobremu. pisalismy, ex się odczepił. do czasu.
spedzilismy sylwestra razem z tym nowym znajomym i kolegami.
poszlismy do klubu gdzie byl ex- bacznie nas obserwował.
miesiac czy dwa tyg pozniej chodzilam do firmy tego 'nowego' niby pod pretekstem pozyczenia materiałow do projektu. a po to aby z nim sie zobaczyc, pogadac, poflirtowac. on tez zawsze był na tak.