powiązania międzyludzkie - paranoja - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » powiązania międzyludzkie - paranoja

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

Temat: powiązania międzyludzkie - paranoja

Hej,

chciałam opisać moją sytuację. studiuję pewien artystyczny kierunek.

w tym roku konczę uczelnię. zawsze byłam dobrą studentką, dumą rodziców. w okresie pisania dyplomu 1 stopnia zaczelam wiecej imprezowac. wdalam sie w dziwne towarzystwo, z ktorego odeszłam na szczescie.
jednak mialam romans z pewnym chłopakiem. olał mnie oczywiscie pozniej. ja to bardzo przeżyłam.
problem jest tego typu ze jego ojciec  tez jest artystą, ma znajomości w mieście. jest bardzo szanowany , cwany taki biznesmen cwaniaczek, ktory zna wszystkich. makilka firm. kiedys mial jakas posadke na uczelni ( nie mojej).

problem w tym, że po tym jak ten mój ex mnie olał sama zaczelam pracować w swojej branzy. sama przez 2 lata pracowalam na swój sukces.
udało mi się. duzo ludzi mnie poznało. poszerzyłam kręgi znajomych, biznesowych a takze prywatnych.

problem w tym, że hmm mój ex zmienił o mnie zdanie wtedy kiedy stałam się popularna. zaczął mnie stalkować, zaczal pojawiać się na imprezach tych, których ja chodziłam kiedy zaczelam prowadzac się w innym, bardziej popularnym branżowym towarzystwie.

chcial nawet ze mną byc i zaczac raz jeszcze. ja nie chciałam.

pisalam o tym nawet na forum rok temu, wtedy wkręcałam sobie jakąs jego kolezanke- oczywiscie nie była to prawda a moja zjechana percepcja.