Głupia siłownia - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

Temat: Głupia siłownia

Odkąd zapanowała moda na bycie fit i aktywny styl życia zacząłem mieć problemy z dziewczynami.

Jako nastolatek byłem bardzo lubiany przez dziewczyny. Wprawdzie nie wszystkie widziały we mnie materiał na chłopaka, ale część z nich było mną zainteresowana.

Dziewczyny lubiły moje poczucie humoru, pewność siebie i jak to nazywały gadkę.

Ostatnio jednak dziewczyny przestały zwracać na mnie uwagę.

Wszystko przez wspomnianą modę na siłownię.

Żeby nie było chodzę na siłkę regularnie od roku. Trenuję, jednak z natury jestem ekto, w dodatku studiuję i nie mam za bardzo pieniędzy na specjalną dietę.

W efekcie dziewczyny nie postrzegają mnie jako atrakcyjnego.

W internecie można wyczytać podobnej treści posty - nie był wysoki, średni z twarzy, ale miał fajnie wyrzeźbione ciało, poczułam do niego pociąg

Wszystko rozchodzi się o trening na siłowni. To zdumiewające, że sztuczne pompowanie mięśni przyciąga kobiety.

Kiedy ktoś ma problem z kobietami, te piszą na forach - zapisz się na siłownię, albo - jeżeli podoba się tobie jakaś kobieta i czujesz, że nie masz u niej szans, zapisz się na siłownię, staniesz się atrakcyjniejszy

Sukces z dziewczynami = siłownia

Albo komentarz - facet musi chodzić na siłownię, żeby nie chodzić, to nie ma mowy

Kiedyś właściwie nikt nie korzystał z dobrodziejstw siłowni. Dziewczyny nie wymagały od mężczyzny żeby regularnie ćwiczył. Takich rad zapisz się na siłownię było znacznie mniej.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Głupia siłownia

czy ty masz 5 lat?