Czy to mogło dopuścić do zapłodnienia? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » Czy to mogło dopuścić do zapłodnienia?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 26 ]

1

Temat: Czy to mogło dopuścić do zapłodnienia?

Witam. Uprawiałam z chłopakiem pierwszy raz petting. Jestem zielona w tych sprawach, a on starszy i doświadczony. Zapewnia mnie, że nie jest to możliwe, ale wolę spytać jeszcze innych... Mianowicie 6 dnia cyklu (dzień po okresie) ocierał penisem o moje piersi, nie miał wtedy wytrysku jedynie preejakulat. W późniejszym czasie wystąpił wytrysk, którego kilka kropel skapnęło na moje udo (byłam w spodniach i bieliźnie). Poszłam się wykąpać po 15 minutach. Woda z piersi, o które wcześniej ocierał penisem spływała w dół na moje wargi sromowe. Czy mogę być w ciąży? Jestem w 13 dniu cyklu, do miesiączki zostało 24 dni. Nie miałam jeszcze owulacji ani dni płodnych. Obserwuję swoje ciało od dłuższego czasu, więc orientuję się kiedy one są. Mam bardzo mało śluzu. Czasami jest trochę białego, gęstego, nierozciągliwego, ale głownie sucho. Również boli mnie podbrzusze, boję się, że na piersiach mogły być plemniki, które mogły wraz z wodą doprowadzić do zapłodnienia... Czy to możliwe? Stresuję się...

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Czy to mogło dopuścić do zapłodnienia?

Gratuluje! Na moje oko to będą pięcioraczki!

3 Ostatnio edytowany przez Klio (2017-01-21 22:26:10)

dodixx napisał/a: