Hej
Nie bardzo wiem od czego zacząć. Cała sytuacja jest dość krępująca i niedorzeczna. Wiem jak może zabrzmieć... Sama nie potrafię tego zrozumieć, ale moje uczucia chyba nie kłamią. Chciałabym opowiedzieć Wam moją historię, wszak podobno w internecie przed nieznanymi osobami najłatwiej jest się otworzyć.
Może kilka słów wprowadzenia, myślę, że ma to znaczenie. Jestem wiekowo dojrzałą kobietą, bo mam 30 lat. Jednak w stosunku do ludzi zachowuję się nieśmiało, zwłaszcza na początku. Jestem duszą romantyczki i introwertykiem, potrzebuję czasu, by dobrze poczuć się w jakimś towarzystwie. Stresuję się przy poznawaniu nowych osób, otwieram się dopiero po jakimś czasie. Nie mam dużego doświadczenia z mężczyznami. Moje związki były... nudne, niesatysfakcjonujące. Zawsze wybierałam spokojnych facetów. Przysłowiowe "ciepłe kluchy". Nigdy nic poważnego... Byłam typem samotnika, lubiłam swoje własne towarzystwo i niezbyt mi to przeszkadzało. Uciekałam do siebie, do swojej "strefy komfortu". Do czasu.