inny inżynier, inny magister - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » inny inżynier, inny magister

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: inny inżynier, inny magister

Cześć!

Jestem studentką inżynierskich studiów Ochrony środowiska, za moment się bronię. Planuję iść na studia magisterskie, ale w obliczu sytuacji, jaka jest obecnie na rynku pracy, wywnioskowałam, że nie chcę kontynuować tego kierunku. Myślałam o marketingu, zarządzaniu albo ekonomii.

Stąd moje pytanie, czy myślicie, że to dobry wybór? Czy nie będzie to 'śmiesznie' wyglądało, jeśli w wykształceniu będę miała studia I stopnia z Ochrony środowiska i studia II stopnia z Zarządzania na przykład? Czy ma to sens?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: inny inżynier, inny magister

Powiem tak... dla mnie to cokolwiek śmieszny dylemat. Według mnie studia robi się po to, żeby rozwinąć wiedzę w dziedzinie która nas interesuje, z którą wiążemy swoją karierę zawodową, która nam się podoba, mamy do niej predyspozycje, daje nadzieje na pracę i zarobek. A rezygnowanie ze swoich zamierzeń, planów, marzeń tylko dlatego, że ktoś może to skrytykować - to jak dla mnie jest dziecinadą.

"W związku z tym, że wraca moda na rzeczy retro mam nadzieję, że zdrowy rozsądek i inteligencja znowu wrócą do łask."

3 Ostatnio edytowany przez malin-kowa1 (2016-02-03 21:15:02)

Basiu, życie mocno weryfikuje to, o czym mówisz - nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę. smile