Rozżalona losem - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Rozżalona losem

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

Temat: Rozżalona losem

Hej kobietki i nie tylko smile
  chcialabym  sie wyzalic... Mam 22 lata, jestem studentką niby przyszlosciowego kierunku.

Kolezanka wstawiła filmik (skonczyla technikum, pracuje gdzieś w knajpie) podsumowujący swoj 2019. Imprezy non stop, jakieś kolorowe drinki, praca, wyjazd do Grecji, super figura, przejazdzki autem po miescie, Sunrise w Kołobrzegu, koleżanki, fajny chlopak, ladne mieszkanie. A ja do psychologa chodze, siluje się z własnym ojcem w sądzie żeby dawał mi wyższe alimenty żebym mogla dokończyć te z...e studia (zaczynam 4 semestr) i zero znajomych na uczelni... pracowac nie moge wedlug sądu i ojca. Kiedys powiedzialam ojcu ze chce za granice wyjechac i zarobic parę tysiecy (chcialam zalozyc aparat na zęby) ale on powiedział ze moge isc do pracy ale wtedy wnosi o zniesienie alimentów i nie będę miec już pieniędzy. Wiec mam tylko 500zl (300 jedzenie, reszta inne sprawy) i z tego musze sie utrzymywać.   Mam sprawe założona, od 1.5 roku się ciągnie, sędzia jest po prostu tragiczna i adwokat ojca probuje mnie zniszczyć ze jestem naciągaczką i 1200 (700 pokoj i opłaty + 300 jedzenie + 200 na reszte)  mi starczy gdzie mi sie pieniądze na studia należą jak psu miska.