Hejka kochane kobietki!!
Jestem w 37 tygodniu ciąży i odczuwam... Ból miesiączkowy, powiem nawet ze jest dość silny i lubi się utrzymywać heh... To moja pierwsza ciąża więc proszę o wyrozumiałość bo nie znam się na tych bólach i skurczach itd. Dodam że bolą plecy też dość mocniutko ajć. I ucieka mi dziwny... Śluz *-* przepraszam za wyrażenie ale bez tabu... Czy mogę się spodziewać porodu szybciej? Dodam że termin mam na 15 grudnia a Malutka jest już dość duża...
Hejka kochane kobietki!!
Jestem w 37 tygodniu ciąży i odczuwam... Ból miesiączkowy, powiem nawet ze jest dość silny i lubi się utrzymywać heh... To moja pierwsza ciąża więc proszę o wyrozumiałość bo nie znam się na tych bólach i skurczach itd. Dodam że bolą plecy też dość mocniutko ajć. I ucieka mi dziwny... Śluz *-* przepraszam za wyrażenie ale bez tabu... Czy mogę się spodziewać porodu szybciej? Dodam że termin mam na 15 grudnia a Malutka jest już dość duża...
A nie pomyślałaś o tym, żeby z takimi objawami iść do ginekologa?
Najlepiej byś upewniła się u lekarza. Ja dawno temu rodziłam ale pamiętam, że pierwsze oznaki zbliżającego sie porodu były własnie z tym dziwnym lekkim, tępym bólem podobnym do miesiączkowego. Co do wydzielin to nie pamiętam. Potem w ciągu dnia ten ból się minimalnie zwiększał i regularnie pojawiał z coraz mniejszymi odstępami czasu. Ok 24 trafiłam do szpitala i tam stwierdzono, że poród będzie za chwilę o 02:45 urodziłam bez wspomagaczy. Jakiekolwiek wody itp odeszły w czasie porodu. Ja opisałam jak to było u mnie, a co kobieta to może inaczej wyglądać. Moja siostra miała bóle już mocne regularne a chyba 2 dni z nimi chodziła, odsyłali ją do domu, potem, jeszcze ok 24 godziny była z nimi w szpitalu.
Dużo zdrówka i lekkiego porodu .
Idź do ginekologa!
Przecież ten ''śluz'', to mogą być sączące się wody płodowe...
Ból też nie jest normalny, mnie zaczęło boleć dopiero w dniu porodu i to po 3 kroplówkach...
Idź do lekarza...