Poród - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

Temat: Poród

Hejka kochane kobietki!!
Jestem w 37 tygodniu ciąży i odczuwam... Ból miesiączkowy, powiem nawet ze jest dość silny i lubi się utrzymywać heh... To moja pierwsza ciąża więc proszę o wyrozumiałość bo nie znam się na tych bólach i skurczach itd. Dodam że bolą plecy też dość mocniutko ajć. I ucieka mi dziwny... Śluz *-* przepraszam za wyrażenie ale bez tabu... Czy mogę się spodziewać porodu szybciej? Dodam że termin mam na 15 grudnia a Malutka jest już dość duża...

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Poród
MamciaGamcia12 napisał/a:

Hejka kochane kobietki!!
Jestem w 37 tygodniu ciąży i odczuwam... Ból miesiączkowy, powiem nawet ze jest dość silny i lubi się utrzymywać heh... To moja pierwsza ciąża więc proszę o wyrozumiałość bo nie znam się na tych bólach i skurczach itd. Dodam że bolą plecy też dość mocniutko ajć. I ucieka mi dziwny... Śluz *-* przepraszam za wyrażenie ale bez tabu... Czy mogę się spodziewać porodu szybciej? Dodam że termin mam na 15 grudnia a Malutka jest już dość duża...

A nie pomyślałaś o tym, żeby z takimi objawami iść do ginekologa?

Przed napisaniem odpowiedzi skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

3