Dylemat z pracą - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 40 ]

Temat: Dylemat z pracą

Witajcie, od jakiegoś czasu mam życiowy dylemat z pracą, pracuję u kobiety, która prowadzi działalność gospodarczą, żle nie płaci, ale wszędzie ma długi, czasami blokują telefon, system, bo nie jest opłacony.

Ze wszystkim się spóźnia, nie jest słowna, a teraz sie dowiedziałam, że wszystkich składek za mnie nie odprowadzała a od pewnego czasu pracuję zdalnie  w sumie od początku roku, bo biura nie opłaciła..obiecuje, że już niedługo, ale też nie jestem tego pewna, bo niebawem pod koniec kwietnia rodzi.

Sama nie wiem czy zostać w takiej firmie czy czym prędzej uciekać, dodam tylko, że jestem jej jedynym pracownikiem, resztą odeszła.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Dylemat z pracą

Każdy by już dawno zwiał stamtąd.

taka prawda, ja naiwna byłam , jestem miękka i dałam się wykorzystać, ale boję się wyjść do ludzi z powrotem, pracowałam można powiedzieć w osamotnieniu

4

Rozglądaj się za czymś innym, zacznij chodzić na rozmowy kwalifikacyjne - bo się obudzisz z ręką w nocniku.
Jak nie odprowadzała Ci pełnych składek ?!! I Ty jej odpuszczasz ?

Szukaj innej pracy.

5

sylwia.pietraszko napisał/a:

Witajcie, od jakiegoś czasu mam życiowy dylemat z pracą, pracuję u kobiety, która prowadzi działalność gospodarczą, żle nie płaci, ale wszędzie ma długi, czasami blokują telefon, system, bo nie jest opłacony.