Hej,
jestem świeżakiem na forum, także powtórzę "dzień dobry" jeszcze raz. Widziałem, że podobne tematy były poruszane tu nie raz i można tu liczyć na kulturalną odpowiedź i różne ciekawe punkty widzenia, a że temat od dłuższego czasu mnie nurtuje, postanowiłem się zwrócić z nim do Was drogie Forumowiczki. Jestem ciekawy Waszych opinii, rad, przemyśleń itp.
Zdaję sobie sprawę, że wiele z Was może mieć inne podejście do kwestii wzajemnej atrakcyjności i dopasowania w sprawach łóżkowych w związkach i jak najbardziej szanuję to, ale nie chcę tutaj dyskutować, czy to jest ważne czy też nie, bo takie tematy już były - pytanie kieruję zatem do tej części forum, dla której wzajemny pociąg fizyczny i otwartość na różne potrzeby jest istotna.
Przechodząc do sedna - jestem tzw. facetem z pasją. Jest nią muzyka. Ma to swoje dobre strony - sam jestem muzykiem, jest to coś więcej niż hobby po pracy, generalnie robię coś ciekawego w życiu, mam fajną kolekcję płyt, jeżdżę na koncerty, obracam się w środowisku, na przestrzeni czasu udało mi się nawiązać znajomości z moimi idolami (nie chodzi o to, żebym sobie teraz robił autoreklamę i uprawiał jakiś samozachwyt rekompensując problemy, tylko chciałem dać jakiś background kim jestem).