Praca w przedszkolu - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

Temat: Praca w przedszkolu

Jestem nauczycielką w grupie 5 latków. Ostatnio mama jednego z chłopców przyszła do mnie ze skargą. Kobieta zarzuciła mi, że krzyczę na dzieci w sali, co jest złą metodą wychowawczą i źle wpływa na psychikę dziecka. Ponadto jej synek zaczął krzyczeć na nich w domu, a więc musiał to wynieść z przedszkola. Sęk w tym, że ja naprawdę nie krzyczę na dzieci. Głos podnoszę tylko w sytuacji kiedy proszę o ciszę, gdy jest zbyt głośno. nie krzyczę na dzieci, tylko do dzieci i upominam.  Mama nie chciała słuchać moich wyjaśnień zarzucając mi kłamstwo. Co z tym zrobić?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Praca w przedszkolu

Zaproponować mamuśce żeby przez godzinkę zaopiekowała się grupą przedszkolaków... wink smile

3 Ostatnio edytowany przez Wielokropek (2017-11-03 19:55:11)

MARTYNA9999 napisał/a:

Jestem nauczycielką w grupie 5 latków. Ostatnio mama jednego z chłopców przyszła do mnie ze skargą. Kobieta zarzuciła mi, że krzyczę na dzieci w sali, co jest złą metodą wychowawczą i źle wpływa na psychikę dziecka. Ponadto jej synek zaczął krzyczeć na nich w domu, a więc musiał to wynieść z przedszkola. Sęk w tym, że ja naprawdę nie krzyczę na dzieci. Głos podnoszę tylko w sytuacji kiedy proszę o ciszę, gdy jest zbyt głośno. nie krzyczę na dzieci, tylko do dzieci i upominam.  Mama nie chciała słuchać moich wyjaśnień zarzucając mi kłamstwo. Co z tym zrobić?

Przestać podnosić głos (krzyczeć). Dzieci w wieku pięciu lat kiepsko rozróżniają, kiedy ktoś krzyczy na nich, kiedy do nich, wiedzą jedno: dorosły krzyczy. Wiedzą i... mają rację.