Zrezygnować? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

Temat: Zrezygnować?

Dziewczyny!

Studiuję na drugim roku filologii angielskiej i właśnie nie zdałam poprawki. Z tego przedmiotu nie można wziąć warunku więc w grę wchodzi tylko poprawa roku - czyli zostałyby mi jeszcze 2 lata.

Uczyłam się całe wakacje, ale egzamin był okropnie trudny. Z 15 poprawiających zaliczyły 2 osoby. Dużo bardzo dobrych osób też odpadło. I teraz tak:

Po licencjacie czyli za rok, planowałam rozpoczęcie dziennikarstwa ( mój wymarzony kierunek). Teraz już za późno  na złożenie papierów, ale mam mieszane uczucia czy powtarzać ten angielski. Bo niby fajnie byłoby coś mieć, ale ja  nigdy nie wiązałam z tym jakiejś swojej kariery - była to bardziej opcja awaryjna. Jednak nie sądziłam, że coś takiego się zdarzy.

I teraz intuicja mi podpowiada żeby iść do pracy na ten rok, może się postarać o jakiś staż w redakcji itp. Ale rozum czasem się włączy i się waham...

Poradzicie z chłodnego punktu widzenia? smile

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez polis (2017-09-03 10:11:32)

Odp: Zrezygnować?