Cześć,
Dzisiaj mijają dokładnie dwa lata odkąd pracuję jako Regionalny Koordynator ds. Sprzedaży. Zatrudnia mnie agencja realizująca projekt dla dużej korporacji. Do marca tego roku radziłam sobie całkiem dobrze — jak wszędzie, były wzloty i upadki, ale bilans wychodził na plus.
Miałam swoje powody do satysfakcji:
-auto służbowe do użytku prywatnego i darmowe paliwo,
-swobodę w planowaniu pracy w terenie,
-wpływ na wyniki regionu,
-poczucie, że moja praca ma realny sens.
Oczywiście były też minusy — ogromna presja, niepłatne nadgodziny (system zadaniowy) i fakt, że tak naprawdę mam dwóch przełożonych: jednego z agencji i jednego z korporacji. Do tego kiepska komunikacja i chaotyczne rozwiązywanie problemów.
Mimo to dawałam z siebie wszystko. W zeszłym roku byłam Top Performerem — robiłam niemal 200% targetów i zgarniałam najwyższe premie.
I wtedy wszystko się posypało…
Początek tego roku przyniósł zmianę Supervisora po stronie korporacji. Z atmosfery opartej na wzajemnym wsparciu i zaufaniu zostało tylko wspomnienie. Komunikacja stała się chłodna i przesadnie formalna, a wymagania… zupełnie oderwane od realiów.
W marcu wprowadzono dodatkowe stanowisko SPV, które objęła moja bliska koleżanka z pracy. W ciągu miesiąca „pozbyła się” innej koordynatorki z sąsiedniego województwa — przyznała mi się, że taki miała plan. W kwietniu poproszono mnie, bym na dwa tygodnie przejęła jej obowiązki. Zgodziłam się. Te „dwa tygodnie” zamieniły się w niemal dwa miesiące pracy od rana do nocy, z ponad 40 osobami wymagającymi codziennego kontaktu i toną zadań administracyjnych.
Prosiłam o pomoc. W odpowiedzi — cisza. Potem okazało się, że informacja o „nowej osobie na stanowisku” była kłamstwem. Odmówiłam dalszego zastępowania — i wtedy zaczęła się prawdziwa jazda.
Zaczęło się polowanie.
Od tego momentu czuję, że celem jest jedno — doprowadzić mnie do zwolnienia. Pojawiły się:
-próby manipulowania dokumentacją, by wykazać błędy w moim regionie,