Moja historia mobbingu ? 2 lata pracy i droga do granic wytrzymałości - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PRAWO , ODSZKODOWANIA , FINANSE , UBEZPIECZENIA » Moja historia mobbingu ? 2 lata pracy i droga do granic wytrzymałości

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 18 ]

Temat: Moja historia mobbingu ? 2 lata pracy i droga do granic wytrzymałości

Cześć,

Dzisiaj mijają dokładnie dwa lata odkąd pracuję jako Regionalny Koordynator ds. Sprzedaży. Zatrudnia mnie agencja realizująca projekt dla dużej korporacji. Do marca tego roku radziłam sobie całkiem dobrze — jak wszędzie, były wzloty i upadki, ale bilans wychodził na plus.

Miałam swoje powody do satysfakcji:

-auto służbowe do użytku prywatnego i darmowe paliwo,
-swobodę w planowaniu pracy w terenie,
-wpływ na wyniki regionu,
-poczucie, że moja praca ma realny sens.

Oczywiście były też minusy — ogromna presja, niepłatne nadgodziny (system zadaniowy) i fakt, że tak naprawdę mam dwóch przełożonych: jednego z agencji i jednego z korporacji. Do tego kiepska komunikacja i chaotyczne rozwiązywanie problemów.

Mimo to dawałam z siebie wszystko. W zeszłym roku byłam Top Performerem — robiłam niemal 200% targetów i zgarniałam najwyższe premie.

I wtedy wszystko się posypało…
Początek tego roku przyniósł zmianę Supervisora po stronie korporacji. Z atmosfery opartej na wzajemnym wsparciu i zaufaniu zostało tylko wspomnienie. Komunikacja stała się chłodna i przesadnie formalna, a wymagania… zupełnie oderwane od realiów.