Co zrobić? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 29 ]

Temat: Co zrobić?

Mam chłopaka, spotykamy się od ponad roku, od 7 miesięcy mieszkamy razem. Mam taki problem. Mój chłopak zarabia chyba poniżej najmniejszej krajowej, nie wiem dokładnie nigdy mi nie powiedział. Ja jestem lekarzem zarabiam kilka razy wiecej od niego. Mieszkamy w moim mieszkaniu nie doklada się do czynszu ani rachunków. Nie płaci za jedzenie, wyjazdy absolutnie nic. Urtzymuje go. Poza tym chowa przede mna swój telefon. Bierze go wszedzie ze sobą nawet do kibla. Raz udało mi się zajrzeć do jego telefonu wykorzystując moment nieuwagi ale nic tam ciekawego nie bylo żadnych wiadomości od innych lasek itp. Poza tymi mankamentami jest bardzo dobry dla mnie, dobrze nam się rozmawia itp. Mimo wszystko chcialabym zalożyć z nim rodzine i miec dzieci. Problem w tym ze kiedyś jak zaczełam rozmawiac o ślubie to szybko zmienil temat i nie chcial nawet o tym słyszeć. Ta rozmowa miala miejsce na początku naszego mieszkania razem. Jak myslicie czy to już jest dobry czas zeby wrócić do tej rozmowy czy jeszcze za wczesnie? A moze w ogóle dać sobie z nim spokój i poszukać kogoś innego? Dodam ze ja mam 35 lat a on 31. Nie wiem czy nie jestem juz za stara na szukanie nowej milosci i czy to nie jest ostatnia szansa dla mnie...

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez Herne (2025-08-01 10:36:03)

Odp: Co zrobić?
0nadja0 napisał/a: