Jak znaleźć prace? Praca a ciąża - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA KARIERY - MOJA KARIERA ZAWODOWA » Jak znaleźć prace? Praca a ciąża

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

1

Temat: Jak znaleźć prace? Praca a ciąża

Cześć, tak na wstępie szybko się przedstawię. Mam na imię Daria, mam 24 lata, studiuję logistykę w Rzeszowie. Z racje tego, że studiuję niestacjonarnie chcę znaleźć jakąś pracę/staż czy praktykę w branży TSL już na etapie studiów dla doświadczenia. I właśnie tu zaczynają się schody.. Albo nie umiem jej znaleźć, albo naprawdę na podkarpaciu nic nie ma. Jak Wy szukałyście pracy? Może jest tu jakaś logistyczka która pomoże? smile I druga kwestia. W przyszłym roku wychodzę za mąż. Cieszę się z tego ale atakują mnie czarne myśli. Ślub-potem, kto wie może ciąża, a wiadomo, że ciężarnej nikt do pracy nie przyjmie a po urodzeniu dziecka? Są jakieś szansę, że ktoś przyjmie młodą matkę bez doświadczenia do pracy? sad Jestem załamana tą myślą. Nie zrozumcie mnie źle-chcę mieć dzieci ale jak to pogodzić z karierą zawodową?? Faceci mają lepiej;)
Doradźcie!!

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jak znaleźć prace? Praca a ciąża

Podkarpacie to prawdziwa kopalnia dużych firm transportowo-spedycyjnych z dużą ilością taboru własnego.
Myślę, że przed rozpoczęciem poszukiwań, powinnaś określić sobie, który kierunek jest dla Ciebie najbardziej interesujący i w jakiej dziedzinie najbardziej chcesz się rozwijać.
Bo transport to jedno, spedycja to drugie, a logistyka, to kosmos smile
Jeśli transport i spedycja, to do firm transportowych się zwracaj. Albo do oddziałów dużych sieciowych spedycji.