czy ona mnie lubi? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: czy ona mnie lubi?

Witam,
     Podoba mi się pewna dziewczyna, problem w tym, że jestem bardzo nieśmiały i nie wiem jak do niej zagadać. Sam nieraz mam wrażenie, że też jest mną zainteresowana. Studiujemy na jednym kierunku i w zasadzie tyle tylko ją znam. Nieraz(ale bardzo rzadko) rozmawiamy ale krótko i na tematy związane z nauką. Pewnie nie było by problemu gdyby nie to, że jestem brzydki i stąd ta moja nieśmiałość. Tak jak już napisałem nieraz mam wrażenie, że ona też się mną interesuje tylko nie wiem czy to nie dlatego, że jestem najlepszym studentem w grupie i sam nie wiem może dlatego żebym jej pomógł w nauce czy coś w tym stylu?(Ona też bardzo dobrze się uczy) Pewnie bym tak nie myślał ale ze względu na swoją brzydotę jakoś trudno mi uwierzyć, że mogę się jej podobać tym bardziej, że ona jest ładna(przynajmniej jak na mój gust). Nieraz mam wrażenie, że ona sama jakby czeka aż do niej zagadam tylko, że ona jest bardzo towarzyska, ze wszystkimi chętnie rozmawia i nie wiem jak to odebrać. Ostatnio nawet zaproponowała, żebyśmy się razem spotkali zrobić raport, tak jak by jej zależało na spotkaniu- tyle tylko, że nie wiem czy nie w celach czysto naukowych? Chętnie bym do niej zagadał albo gdzieś zaprosił ale boje się, że mnie wyśmieje:(
Tak sobie czasem myślę, że gdyby nie ten wygląd to ...
Nie wiem co mam robić?

Zobacz podobne tematy :
Odp: czy ona mnie lubi?
szwajcerzeber napisał/a:

Witam,