Cześć wszystkim mam dylemat odnośnie magisterki. Z wykształcenia jestem technikiem ekonomistą, w tym roku kończę licencjat z geografii. Pojawiają się pytania co dalej, czy znajdę pracę po geografii? Nadal zastanawiam się czy nie wrócić może do rachunkowości, bo jednak nadal coś w tym kierunku ciągnie, jednak interesuje mnie również gospodarka przestrzenna i rewitalizacja miast ? Co zrobić w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za porady
Moja siostra chciała bardzo iść na mat-geo, ale na jej szczęście, czy nie. Profilu nie otworzyli. Chciała być nauczycielem. Raczej matematyki. Dzieci są różne. Niestety szacunek do nauczycieli dzisiaj jest jaki jest. Czasem ich wina. Zależy od człowieka i jego podejścia.Poszła na ekonomię. Nie żałuje. Jest dużo pracy, ale pracę znalazła. Tylko na ostatnim semestrze chodziła na darmowe staże. Nauczyła się coś tam i dostała prace. W międzyczasie kursy itp.Pracuje w biurze rachunkowym już chyba 5 lat. Mojej siostrze się udało. Nie mówię, że Tobie też. Jeśli masz wątpliwości to działaj. Kto wie. Może to dobry krok, ale dobrze się zastanów. Jednym się udaje, a innym nie. Życie.
3 2021-03-02 12:40:14 Ostatnio edytowany przez Kotik7 (2021-03-02 12:42:43)
Sama wlasnie przerywam magisterkę z geografii i planuję zacząć coś z biznesem.
To jest ciężki temat, zależy jaki jest Twój obszar zainteresowania w geografii. Oczywiście najlepiej sprawdzają się GISy i np. Badanie geomorfologii brzegowej czy praca w zakładach hydro, bo ich jest stosunkowo duzo. O pracy w zawodzie geografa trurno mówić, bo tu raczej mowa o pracy w specjalizacji. Jeśli jesteś bardziej ze społecznej to wiadomo urzędy.
Jednak o pracę jest ciężko, fajnie jak się ma na uczelni zajęcia ze wstępu do programowania bo zawsze coś do CV.