Hej :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1 2 3 6 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 38 z 219 ]

1 Ostatnio edytowany przez Nie_samica (2019-03-13 08:26:53)

Temat: Hej :)

Jestem Wiktoria - feministka, ateistka, interesuję się polityką, psychologią, socjologią, seksuologią - wszystkim związanym z płcią, zarówno pod względem biologicznym, jak i kulturowym. Interesuję się również filozofiami wschodu, literaturą, muzyką, fotografią, sztuką ogólnie pojętą. Studiuję psychologię w zarządzaniu, jestem wegetarianką. Nie lubię szeroko pojętych, z góry określonych norm. stereotypów, konformizmu, podążania za modą, seksizmu. Zalogowałam się tu, ponieważ, bo wielu miesiąc dyskusji na te tematy głównie z mężczyznami postanowiłam zacząć również z przedstawicielkami własnej płci.
Więc jeszcze raz "cześć" ;)

Mężczyzna dopiero jak się zestarzeje i demon seksu go opuści, dostrzega w kobiecie człowieka.
Peter Ustinov

2

Odp: Hej :)
Nie_samica napisał/a:

Jestem Wiktoria - feministka, ateistka, interesuję się polityką, psychologią, socjologią, seksuologią - wszystkim związanym z płcią, zarówno pod względem biologicznym, jak i kulturowym. Interesuję się również filozofiami wschodu, literaturą, muzyką, fotografią, sztuką ogólnie pojętą. Studiuję psychologię w zarządzaniu, jestem wegetarianką. Nie lubię szeroko pojętych, z góry określonych norm. stereotypów, konformizmu, podążania za modą, seksizmu. Zalogowałam się tu, ponieważ, bo wielu miesiąc dyskusji na te tematy głównie z mężczyznami postanowiłam zacząć również z przedstawicielkami własnej płci.
Więc jeszcze raz "cześć" ;)

Ale tu też jest paru facetów :)

3

No to z tymi paroma też chętnie :)