Mieszkanie z matką wykańcza mnie psychicznie... co robić? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » RELACJE Z PRZYJACIÓŁMI, RELACJE W RODZINIE » Mieszkanie z matką wykańcza mnie psychicznie... co robić?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 21 ]

Temat: Mieszkanie z matką wykańcza mnie psychicznie... co robić?

Witam wszystkie Netkobietki.
Mój problem nie jest pewnie niczym nowym, ani szczególnym, natomiast czuje, że jeśli nie przeleję zaraz tego , co czuje to oszaleje.
Jestem studentką, mam 22 lata, wiodę raczej normalne, przeciętne życie, za 2 lata (wstępnie) planuje ślub z chłopakiem.
Wszystko w moim życiu układało się w porządku, póki nie doszło w nim do wydarzenia, które mocno odbiło się na mojej psychice - rozwodu rodziców. A raczej rozstania, bo rozwód dopiero ma mieć miejsce, ale nie to jest istotne. Mój Tata zdradzał moją mamę przez 2 lata z koleżanką z pracy, ona o tym wiedziała, miała tego świadomość, można powiedzieć, że akceptowała to (chore, wiem).
Co zaskakujące w tej historii, całym swoim sercem jestem z moim Tatą. Zarówno ja, jak i moja siostra, które znamy swoich rodziców od podszewki cieszymy się, że w końcu ten wspaniały człowiek znalazł szczęście przy kobiecie, która go docenia, kocha i jest mu w pełni oddana. Znajomość mojego Taty z tą panią nie jest żadną przygodą, znają się od kilkunastu lat, zamieszkali ze sobą, są szczęśliwi, a ja im kibicuje, poznałyśmy się i w pełni akceptujemy. Oczywiście moja matka ma o to do mnie wielki żal, po części to rozumiem, ale jak można się domyśleć, kiedy spotykam się z Tatą i jego partnerką jest w stanie nie odzywać się do mnie cały dzień ze złości.