Łysa z wyboru - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PIELĘGNACJA WŁOSÓW » Łysa z wyboru

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 22 ]

Temat: Łysa z wyboru

Witam,

Jestem kobietą, która od paru miesięcy chce być łysa. Obecnie mam zgolony jeden bok, ale od jakiegoś czasu przemawia do mnie łysa głowa. Jestem młoda, chodzę do technikum fryzjerskiego i ciężko mi się tam o to zapytać xd. Mam twarz trochę trapezoidalną i trochę okrągłą oraz jestem przykości, więc martwię się czy będzie to do mnie pasować. Mam plan B w postaci peruki, ale wiadomo że to nie to samo.

Powody za byciem łysym:
+ mam wrażliwy kark i włosy bardzo mi na nim przeszkadzają,
+ moje włosy są podatne na plątanie, a że są dodatkowo grube to mordęga przy rozczesywaniu,
+ ilość szamponu się zmniejszy,
+ ułatwienie na wszelkich wypadach nad wodę czy basen (często bywam),
+ jeśli byłaby jakaś uroczystość założyłabym perukę,
+ ułatwienie przy zasypianiu, bo włosy nie oplatają twarzy,
+ brak przejmowania się wiatrem xd,
+ włosy nie będą nachodzić na oczy i zasłaniać widoczności,
+ bardzo mi się podoba,
+ brak włosów w wannie po myciu,

+ obecnie mam ochotę trochę odróżnić się od swojej rodziny,
która jest "idealna", a ja do nich nie pasuję.
Mam na myśli, że chodzi mi o pokazanie im siebie
i tego że nie jestem taka jak oni, by mnie do siebie nie porównywali,

Powody przeciw:
- moja czaszka ma deformację, w postaci wybrzuszenia ciemieniowego i zapadłości potyliczno-ciemieniowej + wcięciem potylicznym (choć mi to już nie przeszkadza),
- łyse kobiety są mało akceptowane i zwracają dużą uwagę na siebie,
- nie będzie mi pasować do kształtu twarzy,
- czasami dopada mnie łupież