czy wyznac mu milosc - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » czy wyznac mu milosc

Strony 1 2 3 8 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 65 z 512 ]

1 Ostatnio edytowany przez natalie89* (2016-05-01 21:00:55)

Temat: czy wyznac mu milosc

Moj maz zmarl dwa lata temu i od tego czasu zyje w celibacie. Od ponad roku zacmiona jestem miloscia do lekarza, ktorego poznalam w szpitalu, on byl lekarzem prowadzacym mojego meza. Gdy go pierwszy raz ujrzalam nie zrobil na mnie wrazenia ale po nastepnych wizytach w ktorych byl obecny zaczelo sie rodzic dziwne uczucie z mojej strony. Nie w glowie byly mi amory mialam przeciez chorego meza, ale raz wspomnialam mezowi ze ma milego lekarza, w jego odpowiiedzi uslyszalam: "Na pewno ma zone" Moj maz znal moj gust i mnie sama wiec wiedzial, ze na pewno mi sie w jakis tam sposob podoba. Ale moje mysli krazylo wokol pana doktora jak szalone, nawet dostal odemnie koszyk slodyczy w ramach podziekowan za dobra opieke nad mezem, niestety nie moglam mu wreczyc osobiscie wiec zostawilam pielegniarce. Po paru dniach dostalam list od tego lekarza w ktorym napisal ze niezmiernie sie ucieszyl z takiego gestu. Widzialam go pozniej jeszcze pare razy do czasu kiedy maz  zmienil szpital. Pozniej nie bylo mozliwosci widzenia go. Nastepnie zmarl maz, moj swiat sie zawalil..... Przeszukujac kiedys internet natknelam sie na zdjecie lekarza, i to niegdys uczucie wrocilo i to z podwojona sila. Kiedy tylko jestem w poblizu szpitala objezdzam plac z nadzieja ze go spotkam. Nawet wybralam sie z jego powodu do wrozki, ktora oznajmila mi, ze on o mnie mysli, ze widzi spotkanie. Interesowalo mnie najbardziej czy