seks z kolegą- brak kontaktu- czy cisza oznacza fatalny seks? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » seks z kolegą- brak kontaktu- czy cisza oznacza fatalny seks?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 31 ]

Temat: seks z kolegą- brak kontaktu- czy cisza oznacza fatalny seks?

Cześć,
piszę na forum, ponieważ nie wiem co mam o sobie myśleć.
Nie chodzi o nazywanie szmatą, ale zastanawiam się czy taką odpowiedzią na moje pytanie nie jest fakt, że jestem beznadziejna w te klocki...
Nie mam dużego doświadczenia i nie wiem czy to złe czy nie w wieku  24 lat.
Powiem tak- przespałam się z kolegą z grupy. Widziałam, że mnie wypatruje od pewnego czasu. Zaczął mi się podobać jakoś kilkanaście tygodni temu. Widziałam, że na spotkaniach na mnie zerka. Łechtało mi to ego- dawno nikt się mną nie interesował. Zaczął być miły i pomagać. Można powiedzieć, że 'podrywałam' go z premedytacją.
Wiedziałam, że prędzej czy później do czegoś może dojść. Ale przecież nie będę codziennie szukała kogoś do łóżka aby nabyć doświadczenia' przed tamtym..
W koncu to się stało. Było jak dla mnie bardzo przyjemnie. Dla niego też. I problem jest taki, że mamy wspólnych znajomych. Wygadał się. Ja nie. Dowiedziałam się z 2 ręki, że nic ode mnie nie chce. Powiedział to dwóm znajomym. One mi powiedziały zaznaczając, że nie wiedzą dlaczego sam mi tego nie zakomunikował.
W następnych dniach widzieliśmy się na spotkaniu grupowym i zachowywał się inaczej. Tak jakby coś między nami było. Jednak nie zostało to wyjaśnione.
Cały tydzień ciszy. Nie wytrzymałam i napisałam mu smsa kiedy możemy się spotkać. Po wymianie kilku wiadomości milczy od kilku dni smile