Czy warto żyć? Opłaca się? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Czy warto żyć? Opłaca się?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 22 ]

Temat: Czy warto żyć? Opłaca się?

Mam nadzieje, że wątek umieściłem w dobrym miejscu.
Dziś kończy się rok 2014, a zaczyna 2015r. Trochę sobie tutaj podsumuje mój 2014r.
Więc. Skończyłem zawodówkę, pójście do niej było jedynm z moich największych błędów. Zdałem egzaminy na zawód o dumnej nazwie technolog robót wykończeniowych w budownictwie. (nienawidzę tego zawodu) Jako, że jestem zapalonym mechanikiem pojazdów motocyklowych i samochodowych poszedłem na kurs mechaniki pojazdów w liceum zaocznym. I staram się w nim uzyskać średnie wykształcenie jak i dyplom technika w wyżej wymienionej kwalifikacji. Pracy jak nie miałem tak nie mam. Prawa jazdy na motocykl też nie. Jest to dla mnie bardzo ważne, bo to jest moja pasja i wiąże z nią przyszłość. Motocykl posiadam, ale za dużo ryzykowałem jazdą na drogach publicznych, może mało uczęszcanych, ale jednak publicznych. A po lesie jazda mi się już znudziła. Więc sezon skończyłem, w wakacje. Prawo jazdy na samochód mam ze szkoły. Najbardziej mnie boli brak pracy i prawka na moto. A najbardziej dziwne jest to, że pracy na budowie się boję, że sobie rady nie dam. I jej w tej kwalifikacji nawet nie szukam. Ale szczęście, że niedługo kończę kurs na mechanika. Bo się nie mogę doczekać pracy w tym zawodzie. Wyobraźcie sobie, że miałem dwa zaproszenia na sylwestra, ale na nie poszedłem, bo nie miałem na składkę. Kolega chciał mi pożyczyć, ale odmówiłem. Bo z czego miałbym mu oddać? I teraz siedzę w domu, jest potwornie przykro.  Wszyscy się bawią, a ja siedzę. I co tu