Mam nadzieje, że wątek umieściłem w dobrym miejscu.
Dziś kończy się rok 2014, a zaczyna 2015r. Trochę sobie tutaj podsumuje mój 2014r.
Więc. Skończyłem zawodówkę, pójście do niej było jedynm z moich największych błędów. Zdałem egzaminy na zawód o dumnej nazwie technolog robót wykończeniowych w budownictwie. (nienawidzę tego zawodu) Jako, że jestem zapalonym mechanikiem pojazdów motocyklowych i samochodowych poszedłem na kurs mechaniki pojazdów w liceum zaocznym. I staram się w nim uzyskać średnie wykształcenie jak i dyplom technika w wyżej wymienionej kwalifikacji. Pracy jak nie miałem tak nie mam. Prawa jazdy na motocykl też nie. Jest to dla mnie bardzo ważne, bo to jest moja pasja i wiąże z nią przyszłość. Motocykl posiadam, ale za dużo ryzykowałem jazdą na drogach publicznych, może mało uczęszcanych, ale jednak publicznych. A po lesie jazda mi się już znudziła. Więc sezon skończyłem, w wakacje. Prawo jazdy na samochód mam ze szkoły. Najbardziej mnie boli brak pracy i prawka na moto. A najbardziej dziwne jest to, że pracy na budowie się boję, że sobie rady nie dam. I jej w tej kwalifikacji nawet nie szukam. Ale szczęście, że niedługo kończę kurs na mechanika. Bo się nie mogę doczekać pracy w tym zawodzie. Wyobraźcie sobie, że miałem dwa zaproszenia na sylwestra, ale na nie poszedłem, bo nie miałem na składkę. Kolega chciał mi pożyczyć, ale odmówiłem. Bo z czego miałbym mu oddać? I teraz siedzę w domu, jest potwornie przykro. Wszyscy się bawią, a ja siedzę. I co tu świętować? Jak w 2015r będzie wszystko tak samo? Wiecie co, ja już miesiąc wcześniej wiedziałem, że nigdzie nie pójdę. Bo nie mam kasy. 2013 wyglądał tak samo, jak 2014. To i 2015 będzie taki sam. I mam wielkie przeczucie, że będzie gorzej niż poprzednio. Dosłownie, nic mi się nie chce, nie mam siły żyć i walczyć z tym. Chodzę smutny, bo i z czego się cieszyć? A teraz coś o kobietach. Nie miałem dziewczyny, nie wiem co to miłość. Nigdy czegoś tego nie doświadczyłem. I raczej nie doświadcze. Na ostatkach