Poczucie życiowego zastoju - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » NIEŚMIAŁOŚĆ, NISKA SAMOOCENA, KOMPLEKSY » Poczucie życiowego zastoju

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 15 ]

Temat: Poczucie życiowego zastoju

Witam,
od dawna obserwuję forum.  Dziś postanowiłam napisać trochę o sobie i swoich rozterkach... Otóż od jakiegoś czasu męczy mnie poczucie marnowania swojego życia, jakiegoś zastoju. Mam 21 lat, nie pracuję, studiuję zaocznie. Już sam fakt braku pracy i poleganiu na rodzicach (są zdecydowanie dla mnie zbyt dobrzy) coraz bardziej mnie irytuje. Problem jednak tkwi w tym, że boję się ruszyć z miejsca żeby o nią zawalczyć. Jestem dość nieśmiała, oczywiście dokucza mi niska samoocena.
Chyba wynika to z dzieciństwa, gdy byłam trochę "przy kości" i zdarzały się przezwiska, a że byłam i do dziś zresztą jestem dość wrażliwa, to przepłakanych nocy trochę było. Do dziś wolę wtopić się w tłum, niż być w centrum uwagi. Nie powiem, że się nic nie zmieniło. Schudłam, zaczęłam siebie bardziej akceptować no i jestem w trakcie walki ze swoim największym kompleksem, który chyba znacząco wpływa na moje kontakty z ludźmi (zbawienna moc aparatu na zęby;)).