Problem z rodzicami - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: Problem z rodzicami

Witajcie.
Jestem tu nowa i moja historia jest bardzo długa. Postaram się ją streścić.
Mam 21 lat, mój narzeczony ma 26 lat. Ja jestem studentką politechniki, on pracuje od 19 roku życia. Skończył zaoczne liceum bo dorabiał sobie.Jest geniuszem komputerowym( bez informatycznego doświadczenia) i pracuje w firmie zajmującej się elektroniką. Jesteśmy ze sobą 5 lat. Problem w tym, że moja mama i tata...go nienawidzą.