Witam wszystkich,,,
Tak właściwie to wczoraj odkryłam to forum,,tak przez przypadek,,,,bo od jakiegoś czasu zaczyna mi czegoś a raczej kogoś brakować,,,,mam 22 lata,,,i wydaje mi się że grozi mi staropanieństwowydaje mi się że jestem normalna,,,może mój wygląd ma trochę do życzenia bo przy wzroście 174 wraże 80 kg ,,,,ale czy jak ktoś jest duży to już musi być samotny?
Jestem studentką biologii,,,Często spotykam się z ludzmi,,,zawsze miałam przyjaciół,,,ale ostatnio zaczyna mi się wydawać że wszyscy już kogoś maja aby nie ja,,czasami nawet mi się wydaje że jak się spotykamy to ja do nich nie pasuje,,czy mam jeszcze szanse znaleźć kogoś kto mnie pokocha?
Czesc. rozumiem Cie, tez keidys sie tak czulam- moje kolezanki mialy juz swoich facetow a ja nie.. czesto rezygnowalam ze wspolnych spotkan zeby nie czuc sie jak piate kolo u wozu.
ale wszystko sie zmienilo, teraz juz mam faceta. Wiec i TY sie nie poddawaj! tez napewno spotkasz w koncu tego jedynego. I dodam, ze ja spotkalam swojego dopiero jak mialam 23 lata, wiec spoookojnie, wsyztsko przed Toba
i nie martw sie, napewno znajdzie sie facet, ktory pokocha Cie taka jaka jestes. przeciez nie ma na tym swiecie ludzi idealnych, kazdy ma w sobei cos co mu sie nie podoba. a czasami okazuje sie , ze to co bylo wada- dla innych bedzie zaleta, albo czyms co sie wlasnie podoba.
skoro jestes na studiach to masz duza szase na spotkanie fajnego faceta, studia to dla wielu osob wlasnie czas, keidy znajduja swoaj druga polowke
wiec glowa do gory:)
Jejku...Ja w Twoim wieku korzystałam z życia....( w ramach przyzwoitości) i unikałam stałych związków, bo miałam wrażenie, że wszystko przede mną....Masz jeszcze dużo czasu....i niepotzrebnie sie martwisz!
ja co prawda mimo ze jestem w Twoim wieku, jestem juz zareczona, ale uwazam ze wogole nie powinnas sie martwic, ani bron boze szukac kogos na sile... ten ktos sam sie zjawi i to w najmniej oczekiwanym momencie... a poki mozesz korzystaj z zycia:)