Coś o mnie na dzień dobry... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Coś o mnie na dzień dobry...

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 23 ]

1

Temat: Coś o mnie na dzień dobry...

Witam wszystkie forumowiczki, jestem tutaj nowa, więc wypadałoby się przedstawić. Mam na imię Agata, mama 28 lat i mieszkam w Tychach. Pracuję jako księgowa w branży energetycznej. Poza tym studiuję, uczę się angielskiego, próbuję się odchudzać wink
Poza tym jestem niezamężna, od 7 miesięcy zakochana w pewnym blondynie o imieniu Marek, dzieci brak. Za to jestem szczęśliwą ciocią 2 aniołeczków: 1,5 rocznego Michałka i Oliwii, która przyszła na swiat 2 tygodnie temu. Teraz z niecierpliwością czekam na kolejnego maluszka, który ma się urodzić lada dzień. Kocham dzieci, kocham książki i dłuuugie spacery.
To tyle na początek.
Forum już mi się podoba i mam nadzieję tutaj zagościć na dłużej smile
pozdrawiam

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Coś o mnie na dzień dobry...

Witaj ja równiez kocham dzieci i książki smile

3

ja dzici to zalezy jakie big_smile
ale książki uwielbiam smile

4

Ja uwielbiam wszystkie dzieci. Ale z niektórymi to naprawdę trzeba umieć postępować. Miałam do czynienia z dziećmi znajdującymi się w pogotowiu opiekuńczym (rodzice mojej bratowej prowadzą takie pogotowie) i dzieci, które tam trafiają są naprawdę różne. I czasami naprawdę ciężko je wychować. Dlatego podziwiam ludzi, którzy decydują się na taką formę działalności.
A książki to mogłabym czytać godzinami wink Najczęściej oczywiście czytam tzw. babskie książki, np. autorstwa Danielle Steel. Ale jak mi coś ciekawego wpadnie do ręki to wszystko czytam. smile

5

Agatka, witaj smile

6