Temat: Maskara wodoodporna

hej :)Znacie jakieś wartej polecenia maskary wodoodpornej. Za tydzień zaczynam zajęcia na basenie, i jakoś muszę tam dojechać, a nie chcę ludzi straszyć totalnym brakiem makeupu. ;) Kupiłam już jedną z misssporty i totalna porażka. Moment i już byłam rozmazana :/ Z góry dzięki za pomoc :)

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Maskara wodoodporna
Jagadzianka napisał/a:

hej :)Znacie jakieś wartej polecenia maskary wodoodpornej. Za tydzień zaczynam zajęcia na basenie, i jakoś muszę tam dojechać, a nie chcę ludzi straszyć totalnym brakiem makeupu. ;) Kupiłam już jedną z misssporty i totalna porażka. Moment i już byłam rozmazana :/ Z góry dzięki za pomoc :)

Poważnie zamierzasz malować się na basen? Po co? Nikt przecież nie będzie patrzył czy masz pomalowane rzęsy w trakcie pływania. Maskary wodoodporne niestety często wcale nie są takie wodoodporne - jak się zacznie z jakiegoś powodu trzeć oczy, to może się rozmazać.
Ja nie lubię wodoodpornych, bo się nie dają zmyć pod prysznicem zwykłą wodą z szamponem.

"Si vis pacem - para bellum"

3

Odp: Maskara wodoodporna

Eee malować się na basen?Co to wybory miss?Na basenie to się pływa.Jak wyjdziesz z wody to się do woli pomalujesz.

Jak Ci  to spać nie daje,to może połoz henne na rzęsy.I po klopocie na jakiś czas.

gg 48623644

4

Odp: Maskara wodoodporna

To już drugi taki temat ostatnimi czasy poprzedni dotyczył eyelinera :)
Dla mnie osobiście, malowanie się na basen to idiotyzm, taka wymalowana, rozmazująca się pływająca paniusia wygląda komicznie z perspektywy całej reszty osób znajdujących się na basenie.
Wodoodporna maskara nic nie da. W wodzie jest chlor.
Jak nie chcesz straszyć ludzi brakiem makijażu to przyjeżdżasz na basen pomalowana, przed wejściem zmywasz, po wyjściu robisz nowy.

GG: 1464002
"Nie ma takiej przeciwności, przeznaczenia, losu, które mogą zachwiać postanowieniem zdeterminowanej duszy"

5

Odp: Maskara wodoodporna
agnik napisał/a:

To już drugi taki temat ostatnimi czasy poprzedni dotyczył eyelinera :)
Dla mnie osobiście, malowanie się na basen to idiotyzm, taka wymalowana, rozmazująca się pływająca paniusia wygląda komicznie z perspektywy całej reszty osób znajdujących się na basenie.
Wodoodporna maskara nic nie da. W wodzie jest chlor.
Jak nie chcesz straszyć ludzi brakiem makijażu to przyjeżdżasz na basen pomalowana, przed wejściem zmywasz, po wyjściu robisz nowy.

Jak się pomaluje na basen i to jej się wszystko rozmaże, to dopiero będzie straszyć :P

"Si vis pacem - para bellum"

6

Odp: Maskara wodoodporna

dzięki za wasze wredne uwagi ;)  szukam takiej maskary bo się po prostu źle czuję bez makijażu. Nie jestem jakąś tam "PANIUSIĄ" będzie trzeba pójdę bez. Popytać nie zaszkodzi.

7 Ostatnio edytowany przez dona007 (2013-11-04 22:26:59)

Odp: Maskara wodoodporna

Polecam SCANDALEYES RIMMEL(pomarańczowe opakowanie).Bez dwufazowego płynu do demakijażu nie zmyjesz tego tuszu. Poza tym ładnie pogrubia i wydłuża(troszkę)rzęsy.Uprzedzam że nie wiem jak zachowa się na basenie bo ja na basen się nie maluję:).Powodzenia:)Daj znać jak byś go jednak wypróbowała.

8

Odp: Maskara wodoodporna

Polecam REVLON tusz PhotoReady 3D VOLUME wodoodporny.REWELACJA!

9

Odp: Maskara wodoodporna

ostatnio urzekły mascary  Bourjois. Wcześniej używałam Benefit, ale jak podniesiono cenę powyżej 100 zł to postanowiłam poszukać czegoś tańszego, chociaż jest BOSKA!

Odp: Maskara wodoodporna

Ja równiez uważam ze malowanie się na basen wygląda dużo gorzej niż przyjscie bez makijazu. Wiadomo ze na basenie nikt nie ma makijazu wiec takie wychylenie się dla mnie jest bezsensowne. Ja osobiscie nigdy bym nie wymalowała sie na basen, bo bałabym sie jednak że jakas masakra mi się rozmaże i bedzie wygladac masakrycznie.

z Maskar wodoodpornych mogę polecić ci MaxFactor Falsh Lashes  ( taka fioletowa)

11

Odp: Maskara wodoodporna

Maskara wodoodporna po  kilku godzinach zabawy w wodzie i tak nie będzie wyglądała estetycznie- biorąc pod uwagę że zamierzasz pływać mocząc twarz.
Mogę polecić ci maybelline The Rocket Volum Express tą z niebieskimi napisami- tania i świetna ;)
Jeśli chcesz czuć sie pewnie na basenie i mieć piękne rzęski to możesz pomyśleć np. o hennie czy przedłużaniu.

Najlepsza i najpewniejsza inwestycja na świecie to inwestycja w siebie.

12

Odp: Maskara wodoodporna
Atherina napisał/a:

Maskara wodoodporna po  kilku godzinach zabawy w wodzie i tak nie będzie wyglądała estetycznie- biorąc pod uwagę że zamierzasz pływać mocząc twarz.
Mogę polecić ci maybelline The Rocket Volum Express tą z niebieskimi napisami- tania i świetna ;)
Jeśli chcesz czuć sie pewnie na basenie i mieć piękne rzęski to możesz pomyśleć np. o hennie czy przedłużaniu.

Albo na dłuższą metę o oleju rycynowym. :)
Ja nie próbowałam, bo z rzęsami nie mam problemu, ale z tego co wiem, potrafi zdziałać cuda.
A co do mascary, to fajna jest taka jedna wodoodporna z sephory, ja miałam tylko próbkę. Co prawda na basen w niej nie chodziłam, ale używałam jej teraz na wakacjach, było ciepło, od czasu do czasu jakieś spontaniczne kąpanie w morskiej wodzie i byłam zdziwiona, bo... ani razu nie wyglądałam jak panda. ;)

13

Odp: Maskara wodoodporna

Napewno nie z avon, bo kiedys mialam i bedac pewna ze da rade na basenie niezle sie pomylilam :P Wyobrazcie sobie ame jak wygladalam :)

Jestem spamerką. Polecane przeze mnie produkty kupujesz na własną odpowiedzialność!