Jak przełamac u dziecka strach przed lekarzem??? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » WYCHOWANIE, ZDROWIE I EDUKACJA DZIECKA » Jak przełamac u dziecka strach przed lekarzem???

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

Temat: Jak przełamac u dziecka strach przed lekarzem???

Witam:)
Mój roczny synek boi się lekarza. Za każdym razem gdy jesteśmy w gabinecie i zobaczy tylko lekarza zaczyna się atak płaczu, chciałabym aby jakoś zmniejszyc u niego ten strach,ale nie wiem jak. Kiedy jestem z dzieckiem u lekarza to nawet porozmawiac nie moge bo musze mówic szybko bądź czekac aż się dziecko uspokoi. Czy wiecie może co mogę zrobic aby pomóc dziecku przezwyciężyc ten strach do lekarzy??

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jak przełamac u dziecka strach przed lekarzem???

Najważniejsze jest, znaleźć przyczynę tego strachu,   w zaleznosci od wieku dziecka mozna go przekupywac...  Lub np poprosic o wizyte lekarza w domu??   moze w otoczeniu ktorym zna bd mniej przezywal, bd pewniejszy sibie, i jakos lagodniej to sie odbedzie.

3

Odp: Jak przełamac u dziecka strach przed lekarzem???

Ja mam ten sam problem co monia. Moja córka na widok lekarza wpada w histerie, i cokolwiek bym robiła no się nie zmieni. To wszystko zależy jak lekarz podchodzi do dziecka. Raz fajny doktor najpierw zapoznał się z moja mała, a pózniej bez problemu zbadał, i za każdy razem gdy do niego jedziemy córka, na jego widok po prostu się cieszy smile
Ma 19 miesięcy.
Więc moim zdaniem wszystko zależy od lekarza..

4

Odp: Jak przełamac u dziecka strach przed lekarzem???