Ile jeszcze można znieść będąc w związku z kierowcą tira. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ZWIĄZEK NA ODLEGŁOŚĆ, MIŁOŚĆ PRZEZ INTERNET » Ile jeszcze można znieść będąc w związku z kierowcą tira.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Ile jeszcze można znieść będąc w związku z kierowcą tira.

Witajcie. Jeśli przeczytacie już mój wpis prosiłabym Was o poradę, pomoc lub zwykłe napisanie co o tym sądzicie myślę, że bardzo mi to pomoże. Jestem w związku z kierowcą tira. Jesteśmy ze sobą ponad 3,5 roku tirem jeżdzi od 3. Nie starałam się na siłe mu tego zabronić( to głupota według mnie zabronić mu pracy bo ja tak chce). Przywykłam do tego, ze go często nie ma. Jenak nie w tym problem. Przez to, że rzadko się widywaliśmy zaczeły pojawiac się kłótnie i wypominanie, że on ciągle jezdzi, że ja go niby nie wspieram. Wszystko brałam na siebie i myślałam, że musze to znieść, że może to ja go wkurzam takim gadaniem i przez to jest zły itd. Po pewnej kłotni gdzie padły przykre słowa odeszłam. Wtedy przesadził klał na mnie.  Po 2 msc odezwał się, że kocha przeprasza, że musimy sie spotkać, że zrobi wszystko dla mnie. Zgodziłam się mimo wszystko ale po 2 dniach od zgodzenia się zaczał być znowu inny mówić, że on już się nie angazuje a ja czuje, że ma to gdzieś. Nie rozumiem tego teraz bo o ile kiedyś podczas kłotni mogł być zły na mnie to teraz ani nic nie zrobiłam ani nic nie powiedziałam a on z dnia na dzień się zmienił choć wciaz twierdzi, że mnie kocha( nie widze tego jakos). Teraz jest w trasie i najbardziej zabolał mnie jego wczorajszy tekst. Powiedziałam mu, że mam dość takich sytuacji znowu, że musimy to albo wyjasnic albo nie wiem co juz ma