Wieloczynnikowy problem ze sobą - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Wieloczynnikowy problem ze sobą

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: Wieloczynnikowy problem ze sobą

Cześć. Mam imię Tomek, mam 19 lat, jestem studentem.
Założyłem ten temat, ponieważ od pewnego czasu nie mam na nic ochoty i siły, jedynymi rzeczami, które chce mi się robić to spanie, korzystanie z telefonu i komputera.
Jeszcze niedawno myślałem, że jest to spowodowane frustracją z powodu braku dziewczyny. Nigdy się nawet nie całowałem, każdy mój podryw kończył się olaniem przez kobietę lub "friendzone'm". Chociaż w sumie nigdy nie wierzyłem, że coś więcej wyniknie z flirtu na facebooku. Do tego drugiego chyba jestem idealny, ponieważ cechuję się altruizmem, empatią, nigdy nikogo nie zostawiłem bez pomocy, ba, nawet nigdy na nikogo się nie obraziłem na dluzej niż 5 minut. Mam dużo koleżanek i kolegów, troje świetnych kumpli, wspaniałą rodzinę. Czego mi brakuje? Do tej pory myślałem, że właśnie dziewczyny. Jednak ostatnio zdałem sobie sprawę, że to zbyt banalne.
Pomimo tego, że mam sporo znajomych jestem nieśmiały (przy znajomych tego nie widać), nie mam pewności siebie, boję się różnych rzeczy (także niektórych ludzi), np. chodzić samemu po ulicy.
Co najgorsze, ostatnio zacząłem się bać o przyszłość, zacząłem bać się posiadania tej wymarzonej dziewczyny, rodziny, odpowiedzialności. Wydaje mi się, że jestem uzależniony od komputera i telefonu. Dodam także, że uważam się za nieatrakcyjnego, choć pewnie się domyślacie.
Zdaję sobie sprawę, że to nie jest jakaś tragiczna sytuacja, lecz nie mam pojęcia dlaczego jestem nieszczęśliwy.