Jestem stosunkowo normalnym i ułożonym młodym facetem, od kilku lat jestem pełnoletni. Nie byłem nigdy z żadną kobietą w związku, może, dlatego że dużo pracuję i studiuję i mam mało czasu, a też wcześniej w tym kierunku nic nie robiłem.