Depresja i inne zaburzenia psychiczne - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » Depresja i inne zaburzenia psychiczne

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Depresja i inne zaburzenia psychiczne

Cześć,

Jestem studentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej jednej z krakowskich uczelni. Dowiedziałem się, że coraz więcej młodych osób trafia na Oddział Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Szpitala Uniwersyteckiego w Krk. Są to zarówno uczniowie szkół podstawowych, gimnazjów jak i liceów. Piszę artykuł, żeby dowiedzieć się, jakie są przyczyny tego wzrostu. Chciałbym porozmawiać z osobą, która cierpi na depresję, zaburzenia psychiczne, czuje się po prostu źle, ogarnia ją marazm, nie chce jej się żyć. Chodzi mi głównie o gimnazjalistów i licealistów krakowskich placówek. Jeżeli znajdują się na tym forum takie osoby, czekam na wiadomość na priv.

Możemy spotkać się i porozmawiać, jeżeli jesteś z Krk. Jeżeli nie, możemy porozmawiać przez FB, Skype, mail, telefon. Zależy od Twojej decyzji. Zapewniam pełną dyskrecję.

Jeżeli nie jesteś uczniem krakowskiego liceum lub gimnazjum, również czekam na Twoją odpowiedź.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Bartek

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Depresja i inne zaburzenia psychiczne

Mam dosyć sporo problemów względem psychiki ale nie jestem z Twojego miasta możemy pogadać popisać jeśli chcesz

3

Dodam że mam 18 lat ale moje problemy ciągną się od dzieciństwa napisz tu a dogadamy się co do dalszej rozmowy

4

Przyczyny, o matko tego jest tak dużo.
Przewlekły stres w domu (związny z alkoholem, problemami finansowymi, uczuciowymi rodziców, jak również nadopiekuńczość i narcyzm)